Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Volgens mij had die SL 63 AMG die bij EMA stond dat meegespoten in koetswerkkleur.
    Neen.

Comment

• Wat een raar ding.

Comment

• Daarnet in de lokale autoshop. Komt er een kerel aan met een nieuwe C klasse AMG.
        Kerel achter de toog: amaai, nieuw speeltje gekocht?
        driver: ja...wel plezant ze...als't rechtdoor ga.

Comment

• Was het geen Audi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Was het geen Audi?
            Nee

Wel knap...wit/beige achtig...

Ik had bijna gezegd: duh...'t is een benz hé. Koop een M3

Comment

• Cars that try to kill you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Neen.
                Welke was dat dan?

Heb ergens gestaan bij een SL 63 waar die diffuser vet was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                  Nee

Wel knap...wit/beige achtig...

Ik had bijna gezegd: duh...'t is een benz hé. Koop een M3
                  BMW's rijden niet.

Comment

• Ik heb volgend jaar een eindwerk bij Mercedes-Benz België

Comment

Ik heb volgend jaar een eindwerk bij Mercedes-Benz België

vertel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                        vertel
                        Cursus schrijven voor dealers.

Onderwerp weet ik nog wel niet, maar dat is van minder belang

Comment

• cursus 'wat factureer ik en wat niet' lijkt me wel goed voor niet nader genoemde mb-dealers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                            cursus 'wat factureer ik en wat niet' lijkt me wel goed voor niet nader genoemde mb-dealers

Het is dus niet enkel bij ons zo

1 keer reclameren resulteert in 2,5 uur korting

Comment

• Als dit waar is, dan is het een koopje:

Beetje werk insteken om de wagen presentabel te maken en je hebt een 190 2.5 Turbo
                              Die letzten Worte ...
                              ... eines Diesel-Fahrers:
                              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                              W201 BENZIN

Comment

Het is dus niet enkel bij ons zo
                                ²²²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  ²²²²²²²²²
                                  Pas nog een verhaal gehoord over een dealership.

Dude met W221 S 65 AMG gaat er op onderhoud, en 2 dagen later een kennis van hem met een S204 C 320 CDI.

Blijkbaar zijn de werkuren van de S duurder dan die van de C

Comment

Bij BMW Beckers hangt er ook zo'n tabel uit als ik me niet vergis waar de prijzen staan voor alle modellen, of dat er een afwijking op kan zitten ofzo

Comment

Pas nog een verhaal gehoord over een dealership.

Dude met W221 S 65 AMG gaat er op onderhoud, en 2 dagen later een kennis van hem met een S204 C 320 CDI.

Onderhoud lijkt me idd wat bizar tenzij dat een onderhoud bij een amg "moeilijk" is.

Als het om technische problemen gaat kan ik mij goed voorstellen dat 1 werkuur voor een simpel jobke dat door een laag betaalde gedaan kan worden veel minder is dan 1 werkuur voor een moeilijke taak waar mss iemand van mercedes belgie moet voor komen die meer kost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                        Onderhoud lijkt me idd wat bizar tenzij dat een onderhoud bij een amg "moeilijk" is.

Als het om technische problemen gaat kan ik mij goed voorstellen dat 1 werkuur voor een simpel jobke dat door een laag betaalde gedaan kan worden veel minder is dan 1 werkuur voor een moeilijke taak waar mss iemand van mercedes belgie moet voor komen die meer kost.
                                        Gewooon puur onderhoud.

En het grappige is dat die kerel met zijn S dan oprichter is van dat dealership

Comment

• dat kregen ze toch wel ferm onder hun neus geschoven bij mij.

Comment

Working...
                                          X