Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd, is van 12/1984, nu 112.000 km, geen rechter buitenspiegel etc... Ik heb daar ook nog een half jaar mee gereden. Op één of andere manier is die (subjectief) trager dan mijn 190D, mss nog niet ingereden, kan best
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Ja, die is toch lekker speciaal, zo'n oude wisser, dat hoort bij het pakket!
BTW, die heeft zo 1 spuitdoos, maar wel met 3 gaatjes erin. En die wisser bestaat uit 2 delen : een stuk van 20 cm en dan een lang stuk, dat is superzalig die details
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Weet iemand een soundfile/movie staan van een nieuwe Benz C320 of C350?
En bestaan er tuningbedrijfjes die aftermarket uitlaatlijnen maken voor deze auto's?
Gisteren liep ik rond in Oudenaarde en daar kwam ik o.a. een nieuwe S63 AMG tegen. Ik had toevallig mijn spiegelreflex bij, dus begon ik dat ding direct te fotograferen. De eigenaar zag dat, en kwam uit een winkel recht tegenover zijn wagen. Een kort praatje gemaakt.
Hij beweerde dat zijn wagen de eerste, en voorlopig enige, S63 in het land is. Het is moeilijk na te gaan, maar ik vraag me af of dat klopt.
Het was alleszins een magnifieke wagen. In het zwart ...
Edit:
Ik vraag me gewoon af of er werkelijk nog geen andere in ons land zouden zijn. Of hij al dan niet de eerste heeft, maakt me uiteraard geen zak uit.
Gisteren liep ik rond in Oudenaarde en daar kwam ik o.a. een nieuwe S63 AMG tegen. Ik had toevallig mijn spiegelreflex bij, dus begon ik dat ding direct te fotograferen. De eigenaar zag dat, en kwam uit een winkel recht tegenover zijn wagen. Een kort praatje gemaakt.
Hij beweerde dat zijn wagen de eerste, en voorlopig enige, S63 in het land is. Het is moeilijk na te gaan, maar ik vraag me af of dat klopt.
Edit:
Ik vraag me gewoon af of er werkelijk nog geen andere in ons land zouden zijn. Of hij al dan niet de eerste heeft, maakt me uiteraard geen zak uit.
Edit:
Onzin.
Zowel C, CL, CLS, E, CLK, S, ML, R en SL 63 AMG zijn er meer dan 1 in belgie.
Comment