Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAlleen dat roosterke in de flank nog he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEn de diffusor staat me nog steeds niet aan, de snuit heeft me irl wel weten te overtuigen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMy place = Benz lovers' place
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenik vind het zeer belachelijk en voor de keuring mag het niet.
Maar 'technisch' vormt dat geen probleem. Enkel met bepaalde 4wd-systemen (behalve dan eentje met volledig open differentiëlen zonder zelfsperren) zou dit wél problematisch zijn.
Ik stelde me vandaaag intuïtief ongeveer dezelfde vraag. M'n reservewiel is redelijk wat groter dan m'n normale wielen, en om m'n velgjes te polieren haal ik elke keer één velg af, en leg ik daar m'n reservewiel op. Ik vroeg me ook even af of dat kwaad kon om achteraan links een groter wiel te leggen dan rechts, of omgekeerd. Maar ik zie niet in waarom en ben dus eigenlijk zeker dat dat géén kwaad kan
Moest ik een LSD hebben, zou dat wel betekenen dat bij volgas, of op weinig gripvolle ondergrond, m'n wagen volledig scheef zou gaan trekken. Of de mechaniek of de banden serieus zouden afzien.
Als je je daar verder in wilt verdiepen moet je Leftlane's sperrenboek maar eens doornemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWaarom staat er infeite kippegaas rond die zetel?
Comment
-
-
Comment