Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    En? De kar gekocht?
    Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Gekocht?


    neen hoor. Ik koop voor het moment geen kar. En zeker niet die

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten


      neen hoor. Ik koop voor het moment geen kar. En zeker niet die
      Wat scheelde eraan? Heb je hem gestart? Ik weet, ik heb hem enkel oppervlakkig gezien en dat zag er op het eerste zicht nog vrij goed uit (ook het interiuer) maar er kunnen natuurlijk altijd lijken uit de kast vallen. En de prijs?

      En die W140 ook gezien (waarschijnlijk wel want die stond er voor). Welke motor en prijs?

      Comment


      • OW yeah






        Comment


        • Ongelooflijk



          Last edited by ; 13/07/2008, 00:26.

          Comment


          • er is daar dus blijkbaar toch een markt voor

            Comment




            • Valt weer niet op waar die markt is.

              Comment


              • Die zwarte koplampen op die E heeft wel iets

                Comment


                • Rami heeft een andere afkomst?

                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                  Comment


                  • Vandaag dit tegengekomen hier in 't dorp



                    Comment


                    • Vond geen topic om dit te plaatsen

                      Gereden en filmpje: Meredes CL 65 AMG
                      15 juli 2008 · Foto´s René Oudshoorn
                      Hoe voelt het om een dag in Nederland op pad te zijn met een auto met meer dan 600 pk? Wij vroegen het ons af en kregen de gelegenheid om dit uit te testen in een Mercedes CL 65 AMG.





                      Elk stoplicht is het weer uitkijken: als je ‘vlot’ weg wilt rijden, resulteert dit in een gekrijs van schurend rubber. Dit alles is het gevolg van de 6,0-liter V12 met twee turbo’s die een meter voor ons ligt. De auto weegt 2.140 kilogram, maar voelt opvallend lichtvoetig aan. Dat komt door het geweldige onderstel met Active Body Control (ABC).
                      Vanuit stilstand snel accelereren is een hele opgave door de enorme hoeveelheid wielspin, maar met een rollende start is het een heel ander verhaal. Dan lanceert de auto je in no time richting de 200. Je merkt daar niet zo heel veel van, tot je flink in de remmen gaat. Dan merk je dat de forse remschijven toch nog wel wat tijd nodig hebben om de CL tot stilstand te brengen.
                      Goedkoop is een CL 65 AMG niet. De auto kost minimaal 313.995 euro en is daarmee 100.001 euro duurder dan de CL 63 AMG, toch ook geen stakker.



                      Bekijk de video van de Mercedes-Benz CL...
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                        Wat scheelde eraan? Heb je hem gestart? Ik weet, ik heb hem enkel oppervlakkig gezien en dat zag er op het eerste zicht nog vrij goed uit (ook het interiuer) maar er kunnen natuurlijk altijd lijken uit de kast vallen. En de prijs?
                        ik zeg niet dat het een slechte wagen was hoor. Misschien moet ik hem eens beter gaan bekijken, 't kan zelfs zijn dat het een vrij goede basis is.

                        Maar:
                        -DTM-uitlaat met uitsparing in de bumper
                        -geblindeerde ruiten
                        -andere velgen (hij zou wel nog originele hebben liggen, dacht ie)
                        -bumpers, spiegels en klinken meegespoten
                        -witte pinkers
                        -azzuro-interieur (wat niet origineel is)
                        -niet-origineel sportstuur
                        -handschoenenkastje en een hoop andere interieurpanelen in het zilver gespoten
                        -verlaagd
                        ...

                        Da's een domper voor iemand gelijk mij die een origineel exemplaar zoekt.

                        Verder had ie geen schuifdak, en da's een beetje een must. En ook helemaal geen moeilijke eis.... dit was eigenlijk zowat de eerste 16v die ik gezien heb zonder schuifdak.

                        Ook vroeg ik achter de geschiedenis en een onderhoudsboekje ed., en hij dacht dat hij wel nog iets liggen had. Als ie zeker was, was hij er volgens mij al lang mee komen aandraven. En de latere waarde van zo'n wagen mét OHB is een pak hoger dan van eentje zonder. Voor hetzelfde geld heeft hij 100k meer op de teller, wie zal het zeggen....


                        Motor draaide best wel goed, zeker in acht nemende dat hij (volgens hem) reeds enkele maanden stilstond. Sloeg direct aan, ratelde en tikte niet en blok leek droog.

                        Prijs was 3000.... geen slechte prijs voor iemand die die tjoening knap vind, maar voor mij zeker niet de 190 die ik zoek. Misschien wel interessant om nog wat lager te bieden (hij was immers bezig van er een diesel in te leggen om dat ding verkocht te krijgen), hem ori te zetten en eens goed te kuisen, en terug te verkopen? Op voorwaarde dat er voldoende papieren bijzitten....

                        Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                        En die W140 ook gezien (waarschijnlijk wel want die stond er voor). Welke motor en prijs?
                        ik denk dat er eentje stond maar niet op gelet, ik had niet veel tijd

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          ik zeg niet dat het een slechte wagen was hoor. Misschien moet ik hem eens beter gaan bekijken, 't kan zelfs zijn dat het een vrij goede basis is.

                          Maar:
                          -DTM-uitlaat met uitsparing in de bumper
                          -geblindeerde ruiten
                          -andere velgen (hij zou wel nog originele hebben liggen, dacht ie)
                          -bumpers, spiegels en klinken meegespoten
                          -witte pinkers
                          -azzuro-interieur (wat niet origineel is)
                          -niet-origineel sportstuur
                          -handschoenenkastje en een hoop andere interieurpanelen in het zilver gespoten
                          -verlaagd
                          ...

                          Da's een domper voor iemand gelijk mij die een origineel exemplaar zoekt.

                          Verder had ie geen schuifdak, en da's een beetje een must. En ook helemaal geen moeilijke eis.... dit was eigenlijk zowat de eerste 16v die ik gezien heb zonder schuifdak.

                          Ook vroeg ik achter de geschiedenis en een onderhoudsboekje ed., en hij dacht dat hij wel nog iets liggen had. Als ie zeker was, was hij er volgens mij al lang mee komen aandraven. En de latere waarde van zo'n wagen mét OHB is een pak hoger dan van eentje zonder. Voor hetzelfde geld heeft hij 100k meer op de teller, wie zal het zeggen....


                          Motor draaide best wel goed, zeker in acht nemende dat hij (volgens hem) reeds enkele maanden stilstond. Sloeg direct aan, ratelde en tikte niet en blok leek droog.

                          Prijs was 3000.... geen slechte prijs voor iemand die die tjoening knap vind, maar voor mij zeker niet de 190 die ik zoek. Misschien wel interessant om nog wat lager te bieden (hij was immers bezig van er een diesel in te leggen om dat ding verkocht te krijgen), hem ori te zetten en eens goed te kuisen, en terug te verkopen? Op voorwaarde dat er voldoende papieren bijzitten....
                          Tja die aanpassingen dat zijn dingen waar ik meestal over kijk. Voor mij zijn vooral 2 dingen belangrijk goede kas en goede motor, de rest is "vrij gemakkelijk" terug aan te passen. Het zou eerder zonde zijn moest hem daar een diesel inlepelen.

                          Wagen staat idd wel al enkele maanden stil (kan natuurlijk wel dat hij hem heeft laten starten ondertussen maar hij is niet van plaats gegaan)
                          En voor 2.500 zal je hem volgens mij ook wel meekrijgen (misschien zelfs minder). Wat zou trouwens dat azzuro-interieur waard zijn (zag er toch nog goed uit).

                          Misschien iets voor Carlito als projectje

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            Tja die aanpassingen dat zijn dingen waar ik meestal over kijk. Voor mij zijn vooral 2 dingen belangrijk goede kas en goede motor, de rest is "vrij gemakkelijk" terug aan te passen. Het zou eerder zonde zijn moest hem daar een diesel inlepelen.

                            Wagen staat idd wel al enkele maanden stil (kan natuurlijk wel dat hij hem heeft laten starten ondertussen maar hij is niet van plaats gegaan)
                            En voor 2.500 zal je hem volgens mij ook wel meekrijgen (misschien zelfs minder). Wat zou trouwens dat azzuro-interieur waard zijn (zag er toch nog goed uit).

                            Misschien iets voor Carlito als projectje
                            hij beweerde nochtans dat ie een tijdje terug verkocht is geweest, en dan teruggekomen. Dat de nieuwe eigenaar een andere benz heeft gekocht bij hem en hem terug heeft overgenomen.

                            ik geloofde er vooral heel weinig van

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              hij beweerde nochtans dat ie een tijdje terug verkocht is geweest, en dan teruggekomen. Dat de nieuwe eigenaar een andere benz heeft gekocht bij hem en hem terug heeft overgenomen.

                              ik geloofde er vooral heel weinig van
                              Ik heb de wagen de laatste maanden toch altijd op die plaats weten staan en ik paseer er toch wel wekelijks. Die wagen staat er volgens mij trouwens al langer dan een jaar.

                              En als ze zo verhalen beginnen te vertellen dan zou ik het ook niet meer vertrouwen

                              Comment


                              • Net een full OEM witte 124 cabriolet gespot .

                                Eéntje van voor de facelift met een blauw dak. En ik gok dat het de eerste eigenaar was die er in zat.

                                Comment


                                • pff 124 cabriolet... koop dan toch een R129.

                                  Comment




                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                    Comment


                                    • Leder artico is geen leder.

                                      Leder artico is zo dat imitatieleder dat ze bij BMW Sensatec noemen.

                                      Het is mogelijk een classic met AMG en Cognac te krijgen, maar dan ga je stukken meer betalen (designo)

                                      Waarom zou je een classic nemen ipv avantgarde?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        Omdat identiek uitgerust een classic AMG met 18 inch 2500 eur goedkoper is dan een avangarde AMG met 18 inch...

                                        En als ik het zo bekijk zijn alle avangarde elementen bij allebei vervangen door amg elementen...
                                        Ah, wist ik niet.

                                        Terecht dan...

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                          Omdat identiek uitgerust een classic AMG met 18 inch 2500 eur goedkoper is dan een avangarde AMG met 18 inch...

                                          En als ik het zo bekijk zijn alle avangarde elementen bij allebei vervangen door amg elementen...

                                          Een classic heeft niet het multifunctioneel stuur van de avantgarde, geen alu inleg in het interieur en geen alu onder aan de ramen en op de kofferklep. De grille kan je laten veranderen in die van de avantgarde en het leder kan je laten naplaatsen!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X