Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichteniemand een idee wat een cls 6.3 AMG black series nieuw kost?
Bedoel je niet de CLK63 Black series?
Zoja, deze zijn uitverkocht dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDe SL achterop ontbreekt Vind da wel de maks da ze da ooit gemaakt hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenUhm, ik denk niet dat dat bestaat..
Bedoel je niet de CLK63 Black series?
Zoja, deze zijn uitverkocht dacht ik.
In Turnhout staat wel een CLK DTM Cabrio te koop, nieuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichteniemand een idee wat een cls 6.3 AMG black series nieuw kost?
maar 3800 km's:
klik2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
En net op de snelweg, ik rij op het derde vak, en ik zie een plain zwart Vito'tje vlot naderen in m'n spiegel. Ik blijf op het derde vak, omdat ik ook wat aan't duwen was.
Baan komt vrij, ik geef gas, Vito blijft natuurlijk plakken, no surprise there. Ik doe een speedshift naar 4de en trek vlot door naar pakweg 150. Vito volgt uiteraard zonder moeite. Een 109cdi was het dus al niet.
Toch vond ik dat die kerel er opvallend gezwind en 'zenuwachtig' mee reed, alsof het ding veel koppel had... precies.
Ik ga naar rechts om m'n afslag te nemen, tegen voldoende vlotte snelheid uiteraard. Vito'tje vliegt voorbij mij.... "V6" op de flank, "120cdi" op de kofferklep.
Zo'n ding is zo fucking vet. Zelfs gewoon basis stalen wieletjes, plastieken bumpers, plain carbonmetalic, etc.
Faaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbangelijk, zo'n bestelbusje met dikke V6 diesel erin
Comment
Comment