Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Prachtige bakken!

Daarstraks een S123 300TDT zien rijden. Een hollander met een sleurhut erachter.

Prachtig .

Ik zou ook wel eens een caravan achter mijn s123 willen hangen, alleen al om er een foto van te hebben

En ja, ook een 240TD kan dat wel trekken: vroeger hadden mijn ouders er één (wit met blauw MB Tex interieur)+ caravan. Ging nog redelijk goed ook in die tijd
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• oudere foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

oudere foto
        Zalig, die achterklep quasi vol met type-aanduiding
        Die letzten Worte ...
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201 BENZIN

Comment

• waarom zou benz in europa alleen de turbodiesels in de break hebben gestoken, en in us ze zelfs in de coupé staken ?

vreemde strategie

Comment

• In US moesten ze dat voor de uitstoot.

In Europa wilden ze het imago niet naar de knoppen helpen om een prehistorische motor in een coupe te leggen

Comment

• dat was eigenlijk in canada in die periode, uistootgemiddeldes van het wagenpark

komaan een berline 123 300 turbodiesel is toch geen schande als je al een 200d en al de rest levert
              dat je het in die periode nog niet in de coupe levert totdaartoe

was het mss ook om de lifestyle-break te promoten en zo de snelste diesel-break te leveren...

Comment

• 200d staken ze ook niet in de break he.

Comment

• ja akkoord
                  maar die motors waren niet bepaald stiller of zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ja akkoord
                    maar die motors waren niet bepaald stiller of zo
                    Neen, maar de 200d was niet gecultiveerd genoeg om in de break te liggen, en vooral te traag.

Ze zullen de 300 turbodiesel te snel gevonden hebben zeker voor in de berline, om niet in het vaarwater van de benzine te komen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        Hoezo?
                        Zijn er nu echt al mensen geweest met de vraag of dat een diesel is?

Comment

• ja zeg... ik was eens aan het kijken voor een 190D of W124D voor de vriendin...

ma komaan zeg!! denken die verkopers dat die karren langzaamaan veranderen in goud????

Comment

• Wat zijn trouwens goede prijzen voor zo'n wagens... 3000 vind ik persoonlijk echt wel veel voor zo'n dingen

Comment

• Goedkoopste op mobile.de zoeken.

Of iets particuliers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Goedkoopste op mobile.de zoeken.

Of iets particuliers.
                                Geen duitse invoer... hebben ze geen zin in

nadeel aan particulieren is dat die met zo'n kar blijven rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Neen, maar de 200d was niet gecultiveerd genoeg om in de break te liggen, en vooral te traag.

Ze zullen de 300 turbodiesel te snel gevonden hebben zeker voor in de berline, om niet in het vaarwater van de benzine te komen
                                  een break heeft een gecutiveerdere motor nodig als een benzine ?

benz strategie sloeg gewoon nergens op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                    ja zeg... ik was eens aan het kijken voor een 190D of W124D voor de vriendin...

ma komaan zeg!! denken die verkopers dat die karren langzaamaan veranderen in goud????
                                    Een W124 kan je nog vinden voor een schappelijke prijs. De 190D's zijn echt absurd duur ... voor die prijzen kan je al een c-klasse vinden.
                                    Die letzten Worte ...
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                      Geen duitse invoer... hebben ze geen zin in

Betalen dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Betalen dan.
                                        Ik weet het, tzijn ook maar gewone mensen die van invoer e.d. niet veel kaas gegeten hebben, net zoals ik, dus advies geven kan ik al niet

als die dingen zo duur zijn, dan zal waarschijnlijk iets anders worden.

Comment

• was nou 3000 euri voor een goeie wagen

Comment

Working...
                                          X