Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    was nou 3000 euri voor een goeie wagen
    voor sommige mensen is dat heel wat! Zeker als ze slechts deels, maar niet helemaal overtuigd zijn van de super W124...

niet te vergeten dat ook al het onderhoud en vervangingen via een garage zullen gaan en niet zelf kunnen worden opgelost...en ook aan een W124 met kilometers kunnen er dingen verslijten.

Dan kan je natuurlijk de vraag stellen, waarom een W124... Wel, omdat de vader van de vriendin niet gelooft in euro ncap sterren ivm veilgheid, maar in de hoeveelheid kas die rond je zit

dus het moet een grote wagen zijn.

Comment

• je moet gewoon geluk hebben en de controle passeren, en dan een jaar gernieten en nix vervangen

alleen dan rij je goekoop

Comment

• sommigen hier kopen een niet rijdende trabant en kopen er al speeltjes voor

dat snap ik niet

Comment

je moet gewoon geluk hebben en de controle passeren, en dan een jaar gernieten en nix vervangen

alleen dan rij je goekoop
          Feit! Gelukkig is er niet teveel haast bij, ze heeft haar rijbewijs nog niet dus tzal voor binnen enkele maanden zijn. Met wat uitkijken zal dat ook wel lukken vermoed ik.

En de W124 gekke vriend des huizes houdt ook al een oogje in het zeil.

Comment

sommigen hier kopen een niet rijdende trabant en kopen er al speeltjes voor

dat snap ik niet
            omdat ik leuke dingen die minder dan 5 euro kosten nooit kan laten liggen...

als ik niet met een briefje betaal voelt het alsof ik niks heb uitgegeven...tzit in m'n hoofd denk ik

zo'n trabant koop je dan natuurlijk niet om goedkoop mee af te zijn... das gewoon liefde, en een lief heeft kadootjes nodig.

Comment

• Koop anders een E30.

Da's onderhand minstens even origineel als een W124 op het forum .

Comment

• Ik weet er eentje te koop staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Koop anders een E30.

Da's onderhand minstens even origineel als een W124 op het forum .
                  tis niet voor op het forum he

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  Ik weet er eentje te koop staan.
                  link of locatie?

Dan geef ik het door.

edit: diesel he ?

Comment

• Jij gaat hier uiteindelijk toch de coole uit komen hangen met de kar van uw vriendin. Om er bij te horen .

Comment

• Die 600 Grosser in Top Gear

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Jij gaat hier uiteindelijk toch de coole uit komen hangen met de kar van uw vriendin. Om er bij te horen .
                        ik vind dat maar een stomme bak eigenlijk.

beetje beugezien

200D... mijn trabant haalt die zelfs in, ook al kan die nog niet rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          SLR
                          Mijn oprechte excusens. Had eerst nog de R getypt, maar begon dan te twijfelen, ik en Mercedes... Vind ze wel ferm, maar het is toch mijn wereld niet.

Nu, die truck zelf had toch ook een aparte naam?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            Die 600 Grosser in Top Gear
                            Kende ik nog niet, maar wat een enorm ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Mijn oprechte excusens. Had eerst nog de R getypt, maar begon dan te twijfelen, ik en Mercedes... Vind ze wel ferm, maar het is toch mijn wereld niet.

Nu, die truck zelf had toch ook een aparte naam?
                              Renntransporter.

Comment

• Net terug van een 10-daagse vakantie in Italië, en heb daar iets vreemds gezien. Op enkele E-klasses (W203) hing er rechts achteraan (dus waar bvb ook '4-matic' kan staan) een badge '///EVO'. Meestal op diesels (220, 320 CDI bvb), en ik denk het zowel op Avantgardes als op Elegances gezien te hebben. Iemand die weet wat dit betekent? Voor de rest geen uiterlijke verschillen met de andere E-klasses.

Bij de eerste dacht ik nog dat het een tjoener was, maar ben er zeker 4 zulke tegengekomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                  Net terug van een 10-daagse vakantie in Italië, en heb daar iets vreemds gezien. Op enkele E-klasses (W203) hing er rechts achteraan (dus waar bvb ook '4-matic' kan staan) een badge '///EVO'. Meestal op diesels (220, 320 CDI bvb), en ik denk het zowel op Avantgardes als op Elegances gezien te hebben. Iemand die weet wat dit betekent? Voor de rest geen uiterlijke verschillen met de andere E-klasses.

Bij de eerste dacht ik nog dat het een tjoener was, maar ben er zeker 4 zulke tegengekomen...
                                  Mogelijks het logo van de lokale dealer aldaar?
                                  PS. het is W211 , W203 is de C-klasse

Comment

• W203 = C klasse

Mss een dealer zoals hier DAVO van BMW?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv Bekijk Berichten
                                      Mogelijks het logo van de lokale dealer aldaar?
                                      PS. het is W211 , W203 is de C-klasse
                                      Excuses, moet idd W211 zijn!

Aha een dealer, daar had ik nog niet aan gedacht en zou best kunnen want was allemaal in dezelfde regio. De badge was wel in hetzelfde lettertype als de motoraanduiding, dus op het eerste zicht leek het me iets van Benz zelf.
                                      Last edited by ames; 21/07/2008, 14:44.

Comment

• een w210 zoals die hoort te zijn

Comment

• oud vs nieuw

Comment

Working...
                                          X