Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• over de c30 cdi amg doen ook de wildste verhalen

vandaag stond er in de gazet eentje te koop met 275000 km

mercedes is betrouwbaar, het zijn vooral zij die hem niet hebben dat er over zeveren
    eigen kind, schoon kind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      zonder problemen? echt?

die C63 is bijna toegekomen zeker?
      Wel, ze hebben wel de injectoren eens moeten laten vervangen.
      Maar naar wat zij altijd gezegd hebben is die kar probleemvrij geweest.
      Uitzonderlijk voor een pre 2004

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        mercedes is betrouwbaar
        Betrouwbaar in de zin van dat 'ie je niet in de steek zal laten is hier de ervaring

Vraag eens wat betrouwbaar is aan Sibi of de schoonouders van BMWMB (die laatste heeft wel wat te veel BMW in zijn naam staan natuurlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
          Carlito wat is je mening over dit, goede prijs?
          Zijn er problemen met die auto's geweest?

Ziet er wel lekker goedkoop uit.
          Ik heb geen weet van echte problemen met die wagens. Die motoren zijn zeer sterk.

Maar 4/2002, das een van de eersten, dat is natuurlijk altijd een risico op kinderziekten (hoewel die hier wss al uit zijn)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            mercedes is betrouwbaar, het zijn vooral zij die hem niet hebben dat er over zeveren
            Wat mij vooral opvalt is wie er miserie heeft met zijn Mercedes (incl de probleemmodellen). Zij die naar de officiële dealers gaan en stipt hun onderhouden laten uitvoeren hoor ik zelden klachten van, of het zijn akkefietjes.
            Je hebt dan ook de mensen die één kopen via parallelimport en die hun auto daar ook op onderhoud doen. Daar regent het klachten.

Althans, dat is wat ik zie in mijn omgeving.

Comment

• Gelieve na het zien van volgende fotos mij geen dreigende privéberichten te sturen, of dreigtelefoons, of mijn kinderen ontvoeren, of weet ik veel wat... De auto op volgende fotos is/was een Mercedes S500 uit 2006.

OPGEPAST! LAATSTE WAARSCHUWING!

Comment

• Ik herken een Lorinser bodykit

Comment

• Last edited by fabke13; 27/07/2008, 21:39.
                  Tijd brengt raad........
                  6,1 l/100km

Comment

• Staan die op de British International Motor Show?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                      Staan die op de British International Motor Show?
                      yep...
                      Tijd brengt raad........
                      6,1 l/100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Betrouwbaar in de zin van dat 'ie je niet in de steek zal laten is hier de ervaring

Vraag eens wat betrouwbaar is aan Sibi of de schoonouders van BMWMB (die laatste heeft wel wat te veel BMW in zijn naam staan natuurlijk)
                        Bwa, de E-klasse alhier heeft nog tijd genoeg om zijn ding te bewijzen, iets minder dan twee jaar en een half voor 'ie afgeschreven is. Als 'ie zich tot dan zo goed als defectvrij weet te houden (zonder totaal dienst te weigeren), zal zijn opvolger wel terug uit dezelfde stal komen. Mss was 't gewoon een valse start, laten we hopen.... .
                        De spypics voor de nieuwe E zijn alvast veelbelovend qua exterieur; 't interieur en de afwerking daarvan zijn nog een groot vraagteken, maar 'k denk/vermoed dat ze toch wel wat beter hun huiswerk gaan doen dan bij de C-klasse, die op dat vlak poepeklets kreeg van de A4 die ff later uitkwam.

De service van MB heeft zich bij ons dus al bewezen, en daar is echt _niks_ op aan te merken. (Al is 't beter nooit gebruik te moeten maken van die pechverhelpingsdienst, toch zeker niet in 't buitenland. )
                        Uiteraard heb je bij elk merk wel wagens die beter een nadere inspectie hadden gehad voor ze op de truck/trein werden gereden.
                        Life's too short. Not to. Live it.
                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Heerlijk, meer dan 1000000 km's met een 200D :
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

• dat waren Benzen, volledig over-engineered

Comment

• Volgens mij heeft Mustafa de kilometers omhoog gedraaid om hem als liefhebbers auto te kunnen verkopen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Volgens mij heeft Mustafa de kilometers omhoog gedraaid om hem als liefhebbers auto te kunnen verkopen .
                                Lol, zalig!
                                Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

Comment

Zijn er al mensen gaan kijken naar deze?

http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...edes_E500.html
                                  Ik, bijna.

Maar uiteindelijk toch niet

Comment

• Omdat?

Comment

Omdat?
                                      - Model 91 (dus één van de eersten)

- Facelift motorkap en koffer (om het koffer te veranderen is er blijkbaar wel wat werk aan) (kans is bijvoorbeeld groot op een ongeval)

- Herspoten (meegespoten stootlijsten op de voor en achterbumpers) en de voorbumper ziet er me te goed uit.

- Banden zijn zo goed als kaal wat ik kan zien --> afgetrapt denk ik

- Stuur is zeer glad zo te zien.

Daarom. (waarschijnlijk geaccidenteerd, maar er zijn er veel die de motorkap en koffer wisselen)

Positief is wel dat ie memory zetels heeft.

Comment

• Moest ik nog eentje kopen is het een late model 93 (pre-facelift) of een facelift, natuurlijk liefst een limited.

Comment

• Met een limited ga je op mogen schieten.

Nog even en ze zijn onbetaalbaar...

Comment

Working...
                                          X