Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Met een limited ga je op mogen schieten.

    Nog even en ze zijn onbetaalbaar...
    Daarom is de regel:

    Wil je een goede 500 (facelift of pre-facelift) dan ga je mogen betalen.

    Wil je een slechte, dan zit je met prijzen zoals die ene van hierboven (dat zijn de eigenaars die er echt vanaf willen)

    Ik wil een goede, dus ik ga mogen betalen. Dus eerst sparen

    Comment


    • Ja maar je koopt nu nog Limiteds met rond de 200k gelopen en full history voor pak em beet 20k euri.

      Over een jaar of 5 zou dat zo maar eens naar de 30 kunnen lopen

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Ja maar je koopt nu nog Limiteds met rond de 200k gelopen en full history voor pak em beet 20k euri.

        Over een jaar of 5 zou dat zo maar eens naar de 30 kunnen lopen
        Yep. Er is ergens zo'n hollandse site waar er al een paar opstaan voor 30K.

        Eigenlijk maakt het niet zoveel uit:

        Bij 200K komen er kosten

        Ook bij 50K komen er kosten (omdat de auto dan al minimaal 13/14 jaar oud is). De KM-stand is dan niet zo belangrijk, die is enkel belangrijk bij herverkoop.

        Echter, je wilt er liever eentje met 50K omdat het interieur enz. daarvan veel beter is. (het interieur van de limiteds (rood of groen) loopt af na verloop van tijd.

        Wat je moet hebben is eentje met weinig km waar er al veel kosten aan gedaan zijn

        Zoals deze:

        Comment


        • Ben aan het uitkijken voor een nieuwe C mét AMG-pakket.
          Ik wil er echter ook absoluut een afneembare trekhaak op. Helaas is deze blijkbaar voor de berline niet beschikbaar (wel voor de break), ook niet after-market.
          Iemand enig idee of dit écht zo is, en waarom dan wel? Een break past helaas net niet in het budget met de opties die ik wil...
          Zou het ook een beetje idioot vinden van enkel een break te moeten nemen owv een trekhaak, de extra ruimte heb ik toch niet nodig (trekhaak dient enkel om fietsrek te monteren).

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
            Ben aan het uitkijken voor een nieuwe C mét AMG-pakket.
            Ik wil er echter ook absoluut een afneembare trekhaak op. Helaas is deze blijkbaar voor de berline niet beschikbaar (wel voor de break), ook niet after-market.
            Iemand enig idee of dit écht zo is, en waarom dan wel? Een break past helaas net niet in het budget met de opties die ik wil...
            Zou het ook een beetje idioot vinden van enkel een break te moeten nemen owv een trekhaak, de extra ruimte heb ik toch niet nodig (trekhaak dient enkel om fietsrek te monteren).
            het is mogelijk in naplaatsing (weliswaar niet origineel Mercedes)
            je kan dus perfect je berline met AMG pack nemen en afneembare trekhaak

            Comment


            • Weet er iemand een handleiding staan op internet voor het vervangen van een lampje in het tellerpaneel van een w202?

              Nu niet dat ik direct van plan ben om het zelf te doen, maar ik zou het toch graag weten.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Spirito Bekijk Berichten
                het is mogelijk in naplaatsing (weliswaar niet origineel Mercedes)
                je kan dus perfect je berline met AMG pack nemen en afneembare trekhaak
                aha klapellen
                kennen wij elkaar ?

                Comment


                • ik ben die voze met die kleine hond in die rugzak

                  Comment


                  • De dorpsgek .

                    Comment


                    • ons dorp loopt vol

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                        Weet er iemand een handleiding staan op internet voor het vervangen van een lampje in het tellerpaneel van een w202?

                        Nu niet dat ik direct van plan ben om het zelf te doen, maar ik zou het toch graag weten.
                        Je gebruikt best van die speciale haken om de teller uit het dash te halen. Dan stekker achteraan losmaken en lampje vervangen.
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

                        Comment


                        • Tijd brengt raad........
                          6,1 l/100km

                          Comment


                          • Bling bling

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
                              vorige eigenaar van deze slr rijdt binnen een week met TT gallardo, heeft de slr daarvoor weggedaan.
                              2011 Porsche Boxster S Black Edition

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                Je gebruikt best van die speciale haken om de teller uit het dash te halen. Dan stekker achteraan losmaken en lampje vervangen.
                                Ok, bedankt. Het is het lampje dat de rechterkant van de snelheidsmeter en de linkerkant van de toerenteller verlicht, dus echt storen doet het niet. Night Panel

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  aha klapellen
                                  kennen wij elkaar ?

                                  ik denk het niet
                                  Nu dat je het zegt ....
                                  Kapellen is mijn ouderlijk huis, ben er al 4 jaar weg denk ik
                                  Maar het klinkt zoveel beter dan Merksem eh

                                  Comment


                                  • Chris' column
                                    28 July 2008
                                    Extracts from a letter sent from BMW and Audi to Mercedes, on the announcement of the SL 65 Black edition.

                                    Dear Mercedes

                                    Ze time is coming for us to give notice of our unconditional surrender in ze war for total power domination in series production automobiles. With ze introduction of your new SL 65 Schwarz edition you have made so much power we can no longer be competing. It is over, you are winning. We cannot take any more.

                                    This battle has been for many years running now. First you are making the 300 saloon with ze 6.3 litre V8 in 1966 and then ze 450SEL 6.9 in ze 1970s. Ze starter motors of these machines was more powerful then our most powerful saloon cars, but we did catch up with you in ze 1980s remember?

                                    BMW is making the E28 M5 in 1985 and Audi is having ze 200 Quattro Turbo which was rubbish but did feature in Ze Living Daylights when 007 rescues that bloke with the appalling Russian accent. Then BMW is introducing ze E34 M5 in 1990 with over 300bhp and you are becoming so embarrassed that ze Munich poofters are going faster that you are running to Porsche and saying in a girlie voice “Please, please help us to make a fast saloon car with a V8 engine because we are becoming so used to making E-Class Taxis we have forgotten how to make such a car.” We laughed at your running dog tactics and how ze mightly Daimler had to consult ze maker of fast Volkswagens for help. And Porsche made for you ze 500E, which was rather brilliant, so we no longer laughed.

                                    You then are giving ze W210 E36 in 1996 and we are laughing again at your silly little six cylinder engines, but as we are laughing, you bring ze E50 from nowhere and we are thinking you might be onto something a bit special. Before BMW can do anything with a new M5, Audi is having ze new S8 with 345bhp, but you then have ze E55 with 349bhp and a few months later BMW is launching ze new E39 M5 near a place called Rimsting (true) and it is having 400bhp and then Audi is replying with the RS6 and 450bhp and everything is moving very fast and before we know it we are declaring some kind of war on you for total domination in this power race.

                                    But everytime we are making a stronger engine, you are coming back with something even faster and this you must be understanding is very hard for us. We are trying to keep ze super-strong engines for our special model cars only, but you have been buying AMG a few years back and spraying V8s around villy nilly. Then you go and supercharge ze V8 for 476bhp and ze TUV is having to force you to come clean about it really being over 500bhp. Very naughty.

                                    From this BMW is having to make some special 500bhp V10 for the new M5, but by then you have twin-turbocharged ze V12 and during bench testing ze earth has been shifted on its axis. Now we are feeling like this battle we are losing but we keep trying and Audi has given you a big kick in ze goolies with the 570bhp RS6 which is 70bhp more than any of your pathetic Stuttgarter 6.3 litre V8s is making. But we always are knowing that you are not afraid to be turbocharging your V12s and we can never be doing this.

                                    Comment


                                    • AF

                                      Comment




                                      • is dat Harris?

                                        van waar haal je dat? DR?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X