Hoeveel kost een redelijke 190 SL tegenwoordig?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHelemaal tot daar gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenMijn ouders en broer zijn met de S helemaal tot in Zahara gereden. ( Niet ver van Cadiz ) En ik, mijn zus en schoonbroer zijn met het vliegtuig achtergekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenAan legale snelheden is dat 24 uur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenAan legale snelheden is dat 24 uur.
lekkere roadtrip!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenVoor wat koop je zo'n bak anders? Lekker chill.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenDe S heeft nu 119.000 km en is 2 jaar oud.
Das ongeveer 12.000 l benzine
Comment
-
-
Comment
-
Hier een Mercedes Sprinter die duurder is dan een nieuwe porsche C4S.
Had er al eens over gelezen in de P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHier een Mercedes Sprinter die duurder is dan een nieuwe porsche C4S.
Had er al eens over gelezen in de P.
En tensminte een veiligheidsgevoel!
Belangrijskte optie: several grenade launcher front & rear
Iets minder duur en ook al vet.
Maar geef mij toch maar een gewone 524 op lpi met buiten de bestuurder 2 zitplaatsen zodat ik een dutje kan doen
Comment
Comment