en opnieuw
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
Comment
-
Dit zullen meerder mensen appreciëren dan die S600. Ik vind ze allebei af!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie E38 740d van Leitner doet me al een tijdje spritzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie E38 740d van Leitner doet me al een tijdje spritzen.
Comment
-
Met de SLR op de camping
Kracht genoeg om een sleurhut te trekken
Een van de meest succesvolle series op Autoblog is “Met je supercar naar de camping”. Vandaag in aflevering 2: met een Mercedes McLaren SLR naar het Gardameer in Italie. Peter Enis van de ANWB: “Met een zwaardere caravan kies je beter een auto met wat zwaardere motor, immers in de bergen rijdt dat wel zo […]
Comment
-
Daarnet nog eens even met de C220 D van mijn schoonbroer gereden.
Wat een zalige motor eigenlijk
Loom als de pest, maar fak zo onvermoeibaar en soepel
Geen enkele versnelling is hem te veel, te lage toeren, 5200 toeren, maakt allemaal niet uit, dat ding baggert er wel doorheen, zalig
De Xsara zijn motor is wel vinniger, maar die 220d is echt ongelofelijk als het op soepelheid aankomt, dat ding is echt niet nukkig te noemen.
Alleen wat rumoerig, de motor is erg duidelijk aanwezig in het interieur
En de klikklak versnellingsbak blijf ik een kutding vinden, ook al kan ik er veel beter mee overweg dan vroeger. En het stuur zwalpt alle kanten uit. En de remmen zijn stront.
Mag wel na 230k km
Mercedes
Ik zou het niet erg vinden om dagelijks met zo'n ding te baggeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMag wel na 230k km
WTF
Vreemde normen heb jij.
Limburg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWTF
Vreemde normen heb jij.
Limburg
't zou me eigenlijk niet verwonderen mochten daar nog de originele schijven onderzitten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZe zijn wel krom vermoed ik. Dat begint wel te geven.
En als pappie hard moet remmen overmorgen dan kunnen we weer een nieuwe bumper halen, dat geeft ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIneens een Brabus bumperkit erop .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBrabus motor zou beter zijn
Comment
Comment