Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAlleen spijtig dat hij met die badges op de achterkant zitten knoeien heeft. Hopelijk is dat niet na één of ander ongeval gebeurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenE55 AMG uit 1998
Spijtig van de zetels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenGoh, eens dat je dat een beetje gewoon bent is er niet veel moeilijker aan dan aan de linkerkant..
Als ik ooit mijn droomkar zou vinden, maar het stuur staat de 'verkeerde' kant, zou ik hem er niet voor laten staan .
er zijn er genoeg te koop met het stuur op de juiste plaats(voor onze manier van rijden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenjaja mijn kl... je moet eens inhalen als je rechts zit, en zo'n auto koop je niet om 50km/h te rijden hé
er zijn er genoeg te koop met het stuur op de juiste plaats(voor onze manier van rijden)
Als je nu 2 dezelfde hebt zou ik ook de 'juiste' kiezen. Maar tis te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDie ster in de grill zou ik nu is nooit vervangen door zo'n B. Niet mooi
Voor de rest wel enorm dikke kar natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDie ster in de grill zou ik nu is nooit vervangen door zo'n B. Niet mooi
Voor de rest wel enorm dikke kar natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenSpecifiek op vraag van de klant gedaan door Modern in Bree
De wagen komt inderdaad van groep JAM maar eigenaar woont denk ik in Schoten of omstreken want ik zie hem toch vaak aan Villa Doria daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs ingeschreven geweest en getest door Top gear
Moet ik niet meer hebben als top gear het spel getest heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenSpijtig van de zetels.
Comment
Comment