Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    EVO1 lijkt me niet zoveel duurder te zijn dan gewone 2.5-16. Hij heeft wel de boring en slag van een EVO2...maar ik denk dat die motor voor de rest grotendeels hetzelfde is. En ook even degelijk.

Ik bedoelde ook niet zozeer dat 200k km's 'veel' is voor die wagen, dat hij het niet zou aankunnen, maar wel dat veel EVO's heel wat minder km's hebben. Vooral EVO II's dan...
    heb ook eens nr die advertentie gekeken, vind dat wel een knappe wagen en prijs.......da's altijd kwestie van vraag en aanbod hé, maar die auto lijkt me wel netjes en een nette auto is meestal van echte liefhebbers die hem ook degelijk onderhouden, en uit ervaring weet ik dat je soms beter iets meer uitgeeft aan een degelijke wagen dan de helt uit te geven aan een wrakje die dan uiteindelijk 3 keer zo duur uitkomt, en geef toe, 't is een pareltje en ze worden zeldzaam hé

Comment

• Alleen spijtig dat hij met die badges op de achterkant zitten knoeien heeft. Hopelijk is dat niet na één of ander ongeval gebeurd
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        Alleen spijtig dat hij met die badges op de achterkant zitten knoeien heeft. Hopelijk is dat niet na één of ander ongeval gebeurd
        da kun je alleen maar weten door te gaan kijken hé

Comment

• E55 AMG uit 1998

Spijtig van de zetels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            E55 AMG uit 1998

Spijtig van de zetels.
            die zetels is mee te leven, da stuur aan de rechterkant zou mij al meer enerveren

Comment

• Goh, eens dat je dat een beetje gewoon bent is er niet veel moeilijker aan dan aan de linkerkant..

Als ik ooit mijn droomkar zou vinden, maar het stuur staat de 'verkeerde' kant, zou ik hem er niet voor laten staan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                Goh, eens dat je dat een beetje gewoon bent is er niet veel moeilijker aan dan aan de linkerkant..

Als ik ooit mijn droomkar zou vinden, maar het stuur staat de 'verkeerde' kant, zou ik hem er niet voor laten staan .
                jaja mijn kl... je moet eens inhalen als je rechts zit, en zo'n auto koop je niet om 50km/h te rijden hé
                er zijn er genoeg te koop met het stuur op de juiste plaats(voor onze manier van rijden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                  jaja mijn kl... je moet eens inhalen als je rechts zit, en zo'n auto koop je niet om 50km/h te rijden hé
                  er zijn er genoeg te koop met het stuur op de juiste plaats(voor onze manier van rijden)
                  Kheb dat al gedaan, ja. en kvond dat niet echt een probleem..

Als je nu 2 dezelfde hebt zou ik ook de 'juiste' kiezen. Maar tis te doen.

Comment

• Brabus

Comment

• PIMP CL

Comment

• Die ster in de grill zou ik nu is nooit vervangen door zo'n B. Niet mooi

Voor de rest wel enorm dikke kar natuurlijk

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                          Die ster in de grill zou ik nu is nooit vervangen door zo'n B. Niet mooi

idd zo is die wel dikker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                            Die ster in de grill zou ik nu is nooit vervangen door zo'n B. Niet mooi

Specifiek op vraag van de klant gedaan door Modern in Bree

Comment

• CL Brabus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                Specifiek op vraag van de klant gedaan door Modern in Bree
                                Ken je de eigenaar ?
                                De wagen komt inderdaad van groep JAM maar eigenaar woont denk ik in Schoten of omstreken want ik zie hem toch vaak aan Villa Doria daar.

Comment

• Comment

• Comment

• 7 maanden later staat die SL te koop als occasie maar er klopt iets niet aan de km stand maar 10km ???
                                      die andere op de foto heeft 30km en is 2000 € duurder .

Is ingeschreven geweest en getest door Top gear en nog enkele andere progamma's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Is ingeschreven geweest en getest door Top gear
                                        Dat is al geen Nearly New Car meer
                                        Moet ik niet meer hebben als top gear het spel getest heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Spijtig van de zetels.
                                          nix mis mee, als je dan toch al een lelijke zwarte met ik-ben-te-lelijk-om-te-zien-achterruiten koopt

Comment

Working...
                                          X