Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die sl en die sec, zijn dat marginale bakken in suisse ?
    of hebben nog steeds hun grandeur

Comment

• Net zoals in België denk ik. Moderne jonge vrouwen zullen het maar niks vinden, mannen en iedereen boven 60 vinden het nog altijd stijlvol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Net zoals in België denk ik. Moderne jonge vrouwen zullen het maar niks vinden, mannen en iedereen boven 60 vinden het nog altijd stijlvol.
        en blijkbaar ook die met een handicap

die gele lijnen geven waarschijnlijk (hopelijk) de huidige parkeerplaatsen aan?

Comment

• Jup, staat indd een gehandicapten-symbooltje, heb niet gecheckt of ie daar ook de toelating voor heeft, boeit me niet echt

Comment

• daar kan ik nu wel eens inkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Net zoals in België denk ik. Moderne jonge vrouwen zullen het maar niks vinden, mannen en iedereen boven 60 vinden het nog altijd stijlvol.
              zulke wagens hebben nog altijd hun klasse, op voorwaarde dat ze in uitstekende staat zijn, je moet toch niet blozen om mee zoiets op straat te komen, ze hebben nog steeds klasse en het hoeven geen autoliefhebbers te zijn om dat te beamen, ! natuurlijk hebben we het nie over de exemplaren die omgebouwd zijn tot "semi-johny karren" of wagens die bij een aannemer gediend hebben om nr de werf te rijden en moderne jonge vrouwen...........tja die dromen van lamborghini's zeker maar da heeft meer iets te maken met Tom Boonen denk ik

Comment

• dju, iemand zal me toch nog eens goed moeten uitleggen hoe da foto gedoe werkt zulle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten

dju, iemand zal me toch nog eens goed moeten uitleggen hoe da foto gedoe werkt zulle

Ofwel foto uploaden via het forum zelf:

- op reply drukken
                  - onder reply-venster op 'beheer bijlagen' drukken
                  - gewenste afbeeldingen selecteren op je PC en uploaden.

Ofwel een foto uploaden via een daarvoor gemaakte website (bijv. www.photobucket.com):

- foto uploaden op die website
                  - hier in een reply-venster "[IMG]link naar de foto[/IMG]" plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten

dju, iemand zal me toch nog eens goed moeten uitleggen hoe da foto gedoe werkt zulle
                    gelukt

dat autoforum adres moest nog weg

Comment

• jouw trouw ?

Comment

• Kom ik gisteren thuis na een dagje verhuizen, hebben ze een pakketje voor mij afgeleverd

Inhoud: Petje + Misterieus zwart doosje

Inhoud doosje:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          jouw trouw ?
                          nee, trouw van m'n beste vrienden een maand terug, ik was de driver

Comment

• GL550 in pimp-uitvoering...

Comment

• Staat deze hier al? 560SEL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Kom ik gisteren thuis na een dagje verhuizen, hebben ze een pakketje voor mij afgeleverd

Inhoud: Petje + Misterieus zwart doosje

Inhoud doosje:

Die 'klep' ziet er redelijk vuil, gebruikt uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

ik ben maar op één ding jaloers op deze foto

jammer dat die auto-art spullen zo achterlijk duur zijn

Comment

• Zo'n EVO heb ik gekregen van een kameraad voor m'n verjaardag
                                    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                      Zo'n EVO heb ik gekregen van een kameraad voor m'n verjaardag
                                      leuke kameraden heb jij!

ben je 'm nog niet beu?

en ik bedoel niet die kameraad hé....

Comment

• Ik heb een aantal zaken die op de foto staan ook

Comment

• pimping

Comment

Working...
                                          X