Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    ASR zat daar toch als ik mij niet vergis. Nooit veel met de Vito gereden en em is verkocht nu, dus zal er niet teveel meer mee rijden ook. In ieder geval super bestelwagens!

Weet nu ni of ASR alles betekend, maar als ik dat uitschakel op de Sprinter gaat dat spel toch dwars. Dus zal wel alles zijn zeker? ABS werkt dan wel nog.
    Straks eens kijken.

Ik vind het een kutbak. Zetels zijn veel te hard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Vandaag een uitnodiging in de bus om de nieuwe GLK te gaan testen op een offroad parcour aan een kasteel.

Nog iemand de uitnodiging gehad. G55AMG (of hoe je nu ook heet)?

lucky you idd, naar het schijnt is hij de G (bijna) waardig op terrein... gewaagde gok van Mercedes zeker tegenover Q5 en X3 en XC 60 die toch enkel baan-suv's zijn.

maar toch siert het mercedes wel, hopelijk verkopen ze goed ik vind de GLK alleszins geslaagd misschien efkes wennen aan het design maar hoe langer en hoe meer ik er van hoor/zie hoe beter dat ik hem vind!

greetz

Comment

Vandaag een uitnodiging in de bus om de nieuwe GLK te gaan testen op een offroad parcour aan een kasteel.

Geen idee, moet ik eens aan m'n pa vragen als ik hem zie.

Of eens in de bus kijken, want benz-post komt gewoonlijk hier aan....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          wtf???

Dat is toch al serieus triestig
          Bij zo'n km stand zou ik er mee terug gaan naar de garage, dat is onaanvaardbaar...
          Met de MG TF van mijn moeder konden we dat verwachten... maar dat 't met de Benz ook van dat ging zijn... hell no.
          Je ziet echt al 't verschil tussen de bestuurders- en passagierszetel qua slijtage. Eerst dachten we dat 't gewoon vuil was (ze kunnen immers écht vlug vuil worden, die zetels)... 't vodje was na 't insmeren van de zetel wel zwart van 't vuil, maar op die bepaalde plaats was 't dus jammer genoeg geen vuil en maakte 't geen verschil.
          Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Dat lijkt me niet bepaald normaal
            Ons twin leder is eigenlijk niet zo snel vuil en daar is nog totaal geen slijtage aan te zien na 48k km...

Comment

Dat lijkt me niet bepaald normaal
              Ons twin leder is eigenlijk niet zo snel vuil en daar is nog totaal geen slijtage aan te zien na 48k km...
              Dat van de G ziet er nog zeer goed uit. Als nieuw eigenlijk. En die heeft er al zo'n 180k opzitten denk ik....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                Dat van de G ziet er nog zeer goed uit. Als nieuw eigenlijk. En die heeft er al zo'n 180k opzitten denk ik....
                Dat is volledig echt leder?

Twin leder is deels echt leder
                Artico vervangt dacht ik twin leder?

Comment

Dat is volledig echt leder?

Twin leder is deels echt leder
                  Artico vervangt dacht ik twin leder?
                  ah, dacht dat dat van jullie ook volledig leder was. De G is volledig ja.

Comment

Geen idee, moet ik eens aan m'n pa vragen als ik hem zie.

Of eens in de bus kijken, want benz-post komt gewoonlijk hier aan....
                    Uitnodiging komt van Hermans dus ik veronderstel toch dat de kans groot is dat jij ook een uitnodiging krijgt. Anders laat uw vader eens informeren naar een GLK (is er trouwens al iets beslist over de opvolger).

Ik heb trouwens gekozen voor een proefrit met de G (kon kiezen tussen GLK, ML, GLK en G). Ik veronderstel dat er voldoende GLK's voorzien zijn en dat ik dus ook wel de mogelijkheid zal hebben om met 1 mee te rijden.

Comment

• Wanneer staat de GLK eigenlijk bij de dealers? Ik wacht tevergeefs al een maand of 2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                        Wanneer staat de GLK eigenlijk bij de dealers? Ik wacht tevergeefs al een maand of 2.
                        Ergens in september dacht ik. Ik ga de 28ste september allesinds de glk gaan testen.

Comment

Ook gehad.

Comment

Uitnodiging komt van Hermans dus ik veronderstel toch dat de kans groot is dat jij ook een uitnodiging krijgt. Anders laat uw vader eens informeren naar een GLK (is er trouwens al iets beslist over de opvolger).

Ik heb trouwens gekozen voor een proefrit met de G (kon kiezen tussen GLK, ML, GLK en G). Ik veronderstel dat er voldoende GLK's voorzien zijn en dat ik dus ook wel de mogelijkheid zal hebben om met 1 mee te rijden.
                            M'n pa heeft me net gebeld, hij is gisteren bij Hermans geweet en heeft er een brochure meegekregen van de GLK (waren er wel nog maar 2 binnen zeiden ze), en hij heeft zich ingeschreven voor met de GLK te rijden die dag. Bagger.

Moet je op die uitnodiging invullen met hoeveel je gaat? Anders kan het nog wel zijn da'k meega, als ik die dag geen les heb.

Comment

M'n pa heeft me net gebeld, hij is gisteren bij Hermans geweet en heeft er een brochure meegekregen van de GLK (waren er wel nog maar 2 binnen zeiden ze), en hij heeft zich ingeschreven voor met de GLK te rijden die dag. Bagger.

Moet je op die uitnodiging invullen met hoeveel je gaat? Anders kan het nog wel zijn da'k meega, als ik die dag geen les heb.
                              Je moet idd. opgeven met hoeveel je komt (in totaal max. 4) maar het is gespreid over een aantal avonden en het weekend van de 27ste. Ik ga normaal de 28ste in de namiddag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
                                Ook gehad.
                                Heb je ook een ML of G of dergelijke (of gehad?)

Comment

• Volgende week dinsdag een hele avond met een GL rondrijden.

Ben benieuwd. Op de korte stukjes dat ik nu heb mogen rijden al heeft het ding mij niet kunnen overtuigen dat het beter is dan een Range.

Comment

• Brabusje

Comment

Hier ook!

Wij gaan zeker gaan testrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Brabusje

Velgen zijn 1 à 2 maten te klein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          Velgen zijn 1 à 2 maten te klein.
                                          En de auto zelf veel te hoog.

Comment

Working...
                                          X