Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Brabus pakt C 63 AMG bij de lurven

Het recept is bekend: een flinke schep extra pk’s en de nodige aanpassingen om het geweld toch enigszins te beteugelen. Om met het vermogen te beginnen: Brabus mobiliseert 73 extra paarden. Het vermogen komt zodoende op 530 pk. De snelheidsbegrenzer gaat ook op de schop: voor minder dan 300 kilometer per uur doet Brabus het niet. Een topsnelheid van 315 kilometer per uur behoort echter ook tot de mogelijkheden.
    Om de boel toch een beetje in goede banen te leiden, monteert Brabus een verbeterd remsysteem, andere banden, een aangepast onderstel en 19 inch lichtmetaal. Voor het interieur heeft de tuner ook de nodige accessoires beschikbaar. We noemen een ‘Brabus Raceshifter’, speciaal leder en alcantara bekleding.

Bron : www.gto.eu

Comment

• Vandaag het bestaan leren kennen van een nieuwe Mercedes.

Blijkbaar bestaat er een 600 (grosser) coupe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
        Heb je ook een ML of G of dergelijke (of gehad?)
        Wij hebben zelfs een e-klasse. Maar we overwegen hier thuis om een hoger model aan te schaffen. De verkoper van mb-garage had onze naam opgegeven bij de uitnodigingen.

Comment

• Wat is 'n CLK 200 Kompressor van 2004 ongeveer waard ? ... Zou die makkelijk verkocht geraken 2dehands ?

Comment

• wilde gok : 18000 als particulier ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
              Wat is 'n CLK 200 Kompressor van 2004 ongeveer waard ? ... Zou die makkelijk verkocht geraken 2dehands ?
              Qua taxen ed. is dat menselijk dus kan zo geen echt probleem vormen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              wilde gok : 18000 als particulier ?
              Hangt ook af van uitvoering, opties en kilometerstand, maar die richting zou het toch moeten uitgaan zenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Vandaag het bestaan leren kennen van een nieuwe Mercedes.

Blijkbaar bestaat er een 600 (grosser) coupe.

En we hebben beeld!

Comment

• Foto's eigendom van Daimler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    wilde gok : 18000 als particulier ?
                    Ik vond meer prijzen rond de 22000 a 26000 op autozone ...

Comment

• looooool wat een rare droom heb ik vannacht gehad. We reden aan hoge snelheid achter een SLR. Maar wat voor een Er hangde een soort van paraplu-achtig iets boven (zoals je soms in films ziet waar men gevechten voert met olifanten, dat zeiltje erboven waar de "ruiter" onderzit). Zoals in de film 300 die ik ook gisteren gezien had ^^. Achter de SLR hing dan een babykarretje En ik weet nog dat ik en mijn ouders in de droom tegen elkaar zeiden: zo hard rijden zeg , en dan nog met een babykarretje erachter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        looooool wat een rare droom heb ik vannacht gehad. We reden aan hoge snelheid achter een SLR. Maar wat voor een Er hangde een soort van paraplu-achtig iets boven (zoals je soms in films ziet waar men gevechten voert met olifanten, dat zeiltje erboven waar de "ruiter" onderzit). Zoals in de film 300 die ik ook gisteren gezien had ^^. Achter de SLR hing dan een babykarretje En ik weet nog dat ik en mijn ouders in de droom tegen elkaar zeiden: zo hard rijden zeg , en dan nog met een babykarretje erachter.
                        Inderdaad een heel rare droom.

Comment

• Vervolg http://www.autoforum.be/showthread.php?t=33818

Comment

Working...
                          X