Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DODGE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Sidepipes ?
    In België ?
    Belgische nummerplaat ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
      Sidepipes ?
      In België ?
      Belgische nummerplaat ?
      yep
      yep
      yep

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
        yep
        yep
        yep
        Sidepipes mogen niet in België, 't is daarmee dat ik het zo raar vind.

Comment

hij is via duitsland gehomologeerd, maar is in belgie ingeschreven. Vandaar zijn schitterende nummerplaat.
          Die klank is fenomenaal. Hij heeft hem nu een maand of drie en begint stillaan de 1° en 2° versnelling gewoon te geraken, qua power.
          Moet zalig zijn

Comment

Piccie...?!

Comment

hij is via duitsland gehomologeerd, maar is in belgie ingeschreven. Vandaar zijn schitterende nummerplaat.
              Die klank is fenomenaal. Hij heeft hem nu een maand of drie en begint stillaan de 1° en 2° versnelling gewoon te geraken, qua power.
              Moet zalig zijn
              Ah, dat verklaard het natuurlijk.

Comment

piccie is moelijk want ik heb nooit een kodakske in mijne tuut liggen.
                Je zal je op mijn woord van eer moeten geloven. eigenaar is allesinds sympathieke kerel. (kheb er een klapke mee gedaan bij den beenhouwer )

Kzal anders eens vragen of hij eens naar de winkel wil komen, daar heb ik een toestel liggen. als het te lang duurt zal Cedrick wel eens foto's posten, want die trekt er veel in de buurt.

als homologatie via duitsland gebeurd is mogen sidepipes wel?
                Want hij heeft wel belgische platen hoor. (hij sprak van eerste ingeschreven in belgie)

Comment

als homologatie via duitsland gebeurd is mogen sidepipes wel?
                  Want hij heeft wel belgische platen hoor. (hij sprak van eerste ingeschreven in belgie)
                  Ik weet het niet goed eigenlijk.Sommige uit Duitsland zijn met sidepipes, anderen zonder.

Comment

gewoon zalig

Comment

Een beroemdheid heeft er zich direct eentje aangeschaft nadat de RAM SRT-10 het record voor snelste pickup had gebroken.
                      Naam ontglipt me even...

Comment

hij is niet alleen snel maar ook nog mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_autojohn
                          hij is niet alleen snel maar ook nog mooi
                          Liever een quadcab.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                              Ik weet het niet goed eigenlijk.Sommige uit Duitsland zijn met sidepipes, anderen zonder.
                              RN heeft ooit uitgelegd dat die van 2006 wél sidepipes mogen hebben.
                              A Twist of the Wrist

Comment

De nieuwe viper

Comment

onder de motorkap: met 600 pk krijgt het 2008-model maar liefst 90 pk meer dan zijn broertje uit 2006, dat zijn haast Europese cijfers! De motorinhoud is door een milimeter meer boring licht vergroot, van 8.3 naar 8.4 liter, en dit gigantische V10-blok moet de Viper ergens hoog in de 3 seconden naar de 100 km/h kunnen voortstuwen.

Verder krijgt de Viper een nieuwe 6-bak, dubbele platen voor de koppeling, en een nieuw limited-slip differentieël om de pk’s fatsoenlijk op de weg te zetten.

Echter de meest in het oog springende verandering zit aan de buitenkant, de Viper heeft altijd al een enorm gespierd uiterlijk gehad, maar check die dikke kieuwen in de motorkap! Deze moeten er voor zorgen dat de motor zijn hitte kwijt kan, terwijl de forse luchtinlaat nieuwe frisse lucht aanzuigt.

Comment

Een paar foto's van meetings van 2006

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_autojohn Bekijk Berichten
                                      gewoon zalig

er rijdt zoeen in de buurt van m'n kot rond, zalig geluid!

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                          Er zijn 2 wagens op de Belgische markt waar een specifieke uitzondering voor gemaakt wordt, zodat de sidepipes toch mogen blijven en officieel gehomologeerd worden : de Dodge Viper en de Mercedes SLR McLaren

Comment

Working...
                                          X