Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hij is via duitsland gehomologeerd, maar is in belgie ingeschreven. Vandaar zijn schitterende nummerplaat.
Die klank is fenomenaal. Hij heeft hem nu een maand of drie en begint stillaan de 1° en 2° versnelling gewoon te geraken, qua power.
Moet zalig zijn
hij is via duitsland gehomologeerd, maar is in belgie ingeschreven. Vandaar zijn schitterende nummerplaat.
Die klank is fenomenaal. Hij heeft hem nu een maand of drie en begint stillaan de 1° en 2° versnelling gewoon te geraken, qua power.
Moet zalig zijn
piccie is moelijk want ik heb nooit een kodakske in mijne tuut liggen.
Je zal je op mijn woord van eer moeten geloven. eigenaar is allesinds sympathieke kerel. (kheb er een klapke mee gedaan bij den beenhouwer )
Kzal anders eens vragen of hij eens naar de winkel wil komen, daar heb ik een toestel liggen. als het te lang duurt zal Cedrick wel eens foto's posten, want die trekt er veel in de buurt.
als homologatie via duitsland gebeurd is mogen sidepipes wel?
Want hij heeft wel belgische platen hoor. (hij sprak van eerste ingeschreven in belgie)
onder de motorkap: met 600 pk krijgt het 2008-model maar liefst 90 pk meer dan zijn broertje uit 2006, dat zijn haast Europese cijfers! De motorinhoud is door een milimeter meer boring licht vergroot, van 8.3 naar 8.4 liter, en dit gigantische V10-blok moet de Viper ergens hoog in de 3 seconden naar de 100 km/h kunnen voortstuwen.
Verder krijgt de Viper een nieuwe 6-bak, dubbele platen voor de koppeling, en een nieuw limited-slip differentieël om de pk’s fatsoenlijk op de weg te zetten.
Echter de meest in het oog springende verandering zit aan de buitenkant, de Viper heeft altijd al een enorm gespierd uiterlijk gehad, maar check die dikke kieuwen in de motorkap! Deze moeten er voor zorgen dat de motor zijn hitte kwijt kan, terwijl de forse luchtinlaat nieuwe frisse lucht aanzuigt.
Ik weet het niet goed eigenlijk.Sommige uit Duitsland zijn met sidepipes, anderen zonder.
Er zijn 2 wagens op de Belgische markt waar een specifieke uitzondering voor gemaakt wordt, zodat de sidepipes toch mogen blijven en officieel gehomologeerd worden : de Dodge Viper en de Mercedes SLR McLaren
Comment