Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DODGE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gadverdamme

doe normaal

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Weer 10L benzine erdoor geblazen
      Wel lekkere sound

Comment

• Om het dodge topic wat leven in te blazen!

Dodge challenger 2012

Comment

• Prachtige bak, van de voorkant dan

Viperrrr powerrrrr
          + http://www.youtube.com/watch?v=EFc1l...&feature=inbox" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
          http://www.youtube.com/watch?v=EFc1l...&feature=inbox"> http://www.youtube.com/watch?v=EFc1l...&feature=inbox" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Comment

• prachtig zo'n challenger
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Ik weet niet goed waar ik dit best post, daarom doe ik het hier:
                    De RAM 1500 zou volgens autoblog.com dit jaar nog een dieselmotor krijgen.
                    Het bericht is nogal vaag maar wat ik eruit opmaak is dat het om de 3.0 A630 van VM Motori gaat, gekoppeld aan de ZF 8HP automaat.
                    Deze motor zit ook in de Jeep Grand Cherokee en Chrysler 300 / Lancia Thema. Hij biedt 240 pk / 550 Nm.
                    Lijkt me goed nieuws om nog wat extra afzet in Europa te vinden.

Comment

• hier nog een dodge lover, alhoewel het bij mij om een werkpaard gaat.

ik vind die oude chargers allemaal heel schoon, maar VER buiten mijn budget. en de nieuwe eigenlijk ook.

de enige betaalbare zijn de pickups aangezien die in belgie gewoon het belastingsparadijs hebben. lichte vracht tax, vrijgesteld van LPG tax en verzekering is ook nog normaal als je een andere daily wagen hebt.
                      jaar of 3 terug

en huidige kleuren

35jaartjes oud, staat winter en zomer buiten, 5.2liter onverwoestbaar V8 blok op LPG. dagdagelijks gekeurd
                      Last edited by ; 03/12/2013, 09:11.

Comment

• Deze gespot gisteren in Brugge, Iemand van hier toevallig ?
                        Ligt een lpg tank in heb ik gezien.

Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• 24 vehicles we'd rather meet in traffic than a Dodge Viper grappig

Comment

• Comment

• Grappig de commentaar op de viper. In autowereld zeggen ze net het omgekeerde. Daar wordt de viper gekozen boven de porsche en corvette net omdat de viper zo evenwichtig is in tegenstelling tot de twee andere.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• 1963 Dodge 330 2-door Sedan Factory Lightweight (TD2L-611)

Comment

• Dodge Challenger SRT Demon.

http://www.autoblog.nl/nieuws/het-ee...omment-4017289

Comment

Working...
                                        X