Voor de SLR zijn er nooit problemen geweest door de plaatsing vooraan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DODGE Lovers
Collapse
X
-
Toch wel, het uitlaatsysteem dient volgens de Belgische wetgeving achteraan geplaatst te zijn (op de letter gelezen ;-))
Bleek echter dat de SLR een Europese goedkeuring heeft, waardoor het compromis à la Belge klonk als : "voor dit specifieke & uiterst zeldzame model kunnen geen dergelijke wijzigingen opgelegd worden, vermits de carrosserie specifiek voor bepaalde doeleinden ontworpen en ontwikkeld werd en voldoet aan alle Europese normen" .... dus ook de Belgische....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenheeft er iemand prijzen van de nitro?
Comment
-
An even more powerful Viper SRT-10? What's new?
The revised V10 super-coupe was shown at this month's Detroit Motor Show in new 2008-model year spec; a trip to the muscle clinic has liberated an extra 90bhp, taking the 8.4-litre's power output to a heady 600bhp. Thank a 100cc hike in capacity.
How to spot the newest Viper? Easy. The bonnet is restyled with new air scoops, the alloy wheels are redesigned and there will be a range of five new paint jobs on offer when sales get underway this summer.
Coupe and roadster Vipers will continue to be offered.
BRON
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe Nitro is cool
maar ik wil prijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenAn even more powerful Viper SRT-10? What's new?
The revised V10 super-coupe was shown at this month's Detroit Motor Show in new 2008-model year spec; a trip to the muscle clinic has liberated an extra 90bhp, taking the 8.4-litre's power output to a heady 600bhp. Thank a 100cc hike in capacity.
How to spot the newest Viper? Easy. The bonnet is restyled with new air scoops, the alloy wheels are redesigned and there will be a range of five new paint jobs on offer when sales get underway this summer.
Coupe and roadster Vipers will continue to be offered.
BRON
Eigenlijk wel lachen... Dan lees je dat, denk je dat ze eindelijk die motor een béétje gemoderniseerd hebben... Niks ook niet. MEER CC'S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenweet ik wel.
maar ik wil prijzen.
In Amerika is de minste 20.110$
Caliber kost daar 14.285$
Omgerekend geeft dit voor de Caliber 10.973€
Tel daar de waarde bij die je hier voor een Caliber neer legt en tel dan hetzelfde bedrag bij 15.446€ (voor de omzetting van de Nitro in Dollars naar Euro's) en je zal er ongeveer wel in de buurt bij zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichteneen 16.000€? is dat niet wat weinig?
een sebring kost al 25000€
Caliber hier is 15.000 dacht ik
Dus 5000 meer als in de VS. Dus dan kom ik aan 20.000 voor die Nitro
Comment
-
Ik zoek een goede photoshopper die deze velgen in het zwart zou willen zetten
En als deze in een goede bui is mag er ook een versie zijn met de dop tussen de bouten in het chromé gelaten, de rest in het zwart.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn
Als de foto's niet geschikt zijn trek ik wel andere.
Originele foto's ook beschikbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenbedoel je zoiets?
Big thnx
Kan je dat op de grote foto ook doen of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door monitor king Bekijk Berichten
(Welke versie is het ?)
Comment
Comment