Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DODGE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 86′ Dodge Omni GLH-T Hatchback.

There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Dodge Challenger SRT Demon.

Comment

• 840 pk ! Holy crap.

Comment

• Comment

• DODGE/CHRYSLER VIPER (1992-2002)

De ruige Dodge Viper RT/10 Roadster wordt in januari 1989 als prototype op de Detroit Motor Show gepresenteerd. Niemand kon toen vermoeden, dat het spektakelstuk in 1992 met slechts lichte aanpassingen definitief in productie zou gaan. En dat met een door Lamborghini Engineering ontwikkelde 8,0-liter V10 – als V8 oorspronkelijk afkomstig uit de vrachtwagens van het concern – in het vooronder. Die hoest in de Viper 415 pk op, goed voor een top van 266 km/h.
            In Europa wordt de Viper onder de merknaam Chrysler verkocht. De Viper is in eerste instantie slechts leverbaar in rood, later worden onder andere zwart, geel en groen aan het palet toegevoegd. Een handgeschakelde zesbak is standaard. Sloeg de Dodge Viper al in als een bom; de Viper GTS Coupé conceptcar doet de wereld in 1993 opnieuw versteld staan. De brute sportwagen is geïnspireerd op de Shelby Cobra Daytona uit 1965. Van dit model heeft het Chrysler Team Viper ook de witte race-striping overgenomen. Daarmee ziet de auto er uit als een Indiaan op oorlogspad. Het betreft nog slechts een prototype, maar het duurt niet lang totdat ook de eerste GTS-modellen daadwerkelijk op de weg verschijnen.
            In het indrukwekkend lange vooronder ligt een tot 450 pk opgevoerde V10. Daarmee snelt de GTS in maar 4,3 seconden naar de 100 km/h; zijn top ligt rond de 275 km/h. Tegelijk met de marktintroductie van de GTS in 1996 krijgt de RT/10 eveneens diens 450 pk sterke V10 en vijfspaaks gepolijste wielen. De beide Vipers blijven tot 2002 in productie; eind dat jaar verschijnt de opvolger Viper SRT-10.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Dodge Charger 1969.

Comment

• Starring: Dodge Challenger Hellcat

Comment

• Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dodge Custom Convertible ( 1948 )

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ‘70 Dodge Charger.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ja lekker he die demon. Die heeft 852 pk. 840 brake horse power zijn amerikaanse paarden. Bij europese hp meten ze de power die aan de krukas vrijkomt. Amerikanen trekken daar de verbruikers af zoals alternator en supercharger. Vandaar dat dat iets minder is. Maar 840 of 852 dat voldoet wel hoor. Das nu de enige waar ik niet direct de behoefte voel om wat te tunen. Hij heeft ook gigantisch koppel. De laatste viper is een tof circuitbeest maar koppel komt pas vrij bij 5000 toeren en 6500 is al de begrenzer best krap voor de lange versnellingsbak. Voor de weg zou dat wat meer mogen zijn.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Mmmm lekker en in usa spotgoedkoop. Je kan al voor 20000 dollar een v6 kopen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• toch al tijdje in productie en voor mij nog altijd een even frisse lijn
                                      www.peugeotforum.be

Comment

Comment

• Lekker toch he daar zet ge gewoon 1000 pk in totale kostprijs 85000 euro!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X