Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• LANCIA Lovers

* Blijkbaar verdwenen onlangs door de grote kuis

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Den dezen kan mij ook wel bekoren, draai ik met plezier mijn hoofd es voor om!!

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

met zo eentje rijden ze bij mij thuis.

Comment

naast een andere coupé

Comment

Delta HPE heb ik altijd al knap gevonden!

Comment

Ik ben een Thesis-fan.Het is een originele wagen, en 'k vind hem best wel mooi.
                      Verder favorieten zijn de huidige Y en natuurlijk de Delta Integrale.

Comment

Mijn grote favoriet is de delta, wat een kar

Comment

Het Insituto Europeo di Design, gevestigd in Turijn, stelt op het Autosalon van Genève een studiemodel met Lancia-badge voor. Het project Haizea is een schaalmodel op ware grootte van wat de studenten vinden dat de Lancia van de toekomst moet worden. De concept is 4,69m lang, 1,3m breed en 1,42m hoog. De wielbasis bedraagt 2,72m. Het ontwerp benadrukt de sportieve waarden die eens –in een inmiddels half vergeten verleden- het merk groot maakten.
                          Het IED bedacht de Haizea (“Wind� in het Basks) met een centraal voor de achteras gemonteerde krachtbron. Die drijft ook meteen de achterwielen aan. De Haizea beschikt nochtans over een hybride-aandrijflijn. Twee elektromotoren drijven de voorwielen aan. Het instituut claimt daarmee het compromis tussen gewichtsverdeling, tractie en massa te hebben gevonden.

Om het interieur voldoende ruim te maken, wordt het ‘cab-forward’ principe toegepast. Dat houdt in de dat het passagierscompartiment ver naar voren werd geschoven. Ondanks een neutrale gewichtsverdeling, levert dat een visueel zwaar op de voorwielen steunende koets op. Om de veiligheid te garanderen, is het dashboard opgetrokken uit materiaal dat de energie van de impact helpt te absorberen.

Alles over je volgende auto. Prijzen, nieuws, tests, verbruik over nieuwe auto’s. Tonnen achtergrondinformatie.

Comment

Dat is precies al eens gegeten geweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430
                              idd, lelijk !

Comment

Fulvia HF

037

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                  Delta HPE heb ik altijd al knap gevonden!

Knap, zonder twijfel

Comment

De Thesis is ook een sublieme kar.
                                    Stijlvol, voornaam, apart en exclusief.
                                    Daar waar je op elke klinker van de straat een A6, E of 5 ziet staan, kom je dit model bijna nergens tegen.
                                    Hij heeft een zéér aparte stijl maar ik vind het mooi en tijdloos.
                                    De imposante voorkant in combinatie met de klassieke zijlijn en de elegante achterkant met fijngeslepen achterlichten: meesterwerkje!
                                    Om nog maar te zwijgen van het interieur, wat toonaangevend is qua luxegevoel, warmte en goeie smaak.

Comment

Momenteel spreekt geen enkel model van hun gamma mij aan! Een beetje te ingetogen als je t mij vraagt!

Comment

Working...
                                      X