Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ja, de 8V rijden een pak bruter dan de 16v. Ze zijn moeilijker te rijden, vergen een betere chauffeur. En ze zouden ook iets steviger zijn, en niet zo duur als je wisselstukken nodig hebt.
    En goedkoper te verzekeren.

Comment

• Ik heb mijn werkplaatshandboek

Lancia Delta HF 4WD
      Lancia Delta HF Integrale 8V
      Lancia Delta HF Integrale 16V
      Lancia Delta HF Integrale Evo
      Lancia Prisma HF Integrale

Voor de mensen die die laatste niet kennen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

W T F

Comment

• DAT wil ik.

Fuck Delta.

Comment

• Ik wil ne prisma!!!

dat naast mijn ur-quattro sedan... zeldzame shit

Comment

• Geef mij maar een Delta...

ow ja, ik heb er al een.

Binnen 4 jaar minstens een 1600 HF Turbo of een Integrale 8V.

Comment

• Volgens mij is dat wel een gepimpte versie, want van die wieklasten is in dat werkplaatshandboek niets te zien op de schetsen

Hier ook niet trouwens

Maar tis wel een vet gepimpte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Volgens mij is dat wel een gepimpte versie, want van die wieklasten is in dat werkplaatshandboek niets te zien op de schetsen

Hier ook niet trouwens

Maar tis wel een vet gepimpte

Ja ik zeg deze ook net.

Maar je vindt daar echt NIETS over hé, die Prisma Integrale's.

Comment

• Schone bak.

Comment

• De prisma Integrale is gewoon een Prisma met een 2 liter met 115pk en vierwielaandrijving, vandaar de naam integrale. De motor komt van een Thema.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                        De prisma Integrale is gewoon een Prisma met een 2 liter met 115pk en vierwielaandrijving, vandaar de naam integrale. De motor komt van een Thema.

Ja, dat zag ik ook staan op Wiki. Maar die van op de link hierboven heeft dan weer wel een turbomotor.

Edith zegt da'k meer moet lezen en minder naar de foto'kes kijken, omdat er staat 'a one-off exclusive Prisma'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Ja, dat zag ik ook staan op Wiki. Maar die van op de link hierboven heeft dan weer wel een turbomotor.

Edith zegt da'k meer moet lezen en minder naar de foto'kes kijken, omdat er staat 'a one-off exclusive Prisma'.
                          T'is wel mooi die one off. En dat stuur en dat pookje wil ik ook.

Comment

• Nog een beetje Kappa liefde

Kappa SW

Aparte auto met een schitterend interieur. Zelfs de wieldeksels zijn charmant.

Comment

• ben ik ook fan van, ja

Comment

• Wat een salooooon

Comment

• Ik wil nummerplakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                    Ik wil nummerplakken.

Ga eens klagen ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Ga eens klagen ofzo.
                                      Heb ik net gedaan, ze zijn pas gisteren opgestuurd. Het is dus hopelijk voor morgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        Nog een beetje Kappa liefde

Kappa SW

Aparte auto met een schitterend interieur. Zelfs de wieldeksels zijn charmant.

zaligheid.... ik zou echt zo'n coupe willen.... met de prijs die ik voor m'n FIAT 2ehands nog krijg kan ik zo eentje kopen!!!

alleen die taksen en geen diesel, minimaal een 2.4 naft, en dat verbruikt me iets te veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                          alleen die taksen en geen diesel, minimaal een 2.4 naft, en dat verbruikt me iets te veel
                                          Een 2.0 turbo bestaat ook hoor. Die geeft 220pk (20V) af.
                                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Working...
                                          X