Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1.2 8V = DA shit!!!!

en dat rijden... dat is dezelfde punto als ik heb, maar met een lekker figuurtje!!

dus nu weet de Gilles ook hoe m'n punto rijdt

Comment

• Zalig. Rijdt echt geestig.

Comment

• Heeft een Ypsilon ook zo'n "city"-knop?

Comment

• Ja, heeft 'ie.

Comment

• Vet .
            Handig om te sturen als je alleen je pink vrij hebt. Of zo.

Comment

• Y

Zou hier ook altijd welkom zijn

Comment

• Hier ook, vandaag, maar 't was een no go omdat de apen van de DIV nu al georganiseerd niet werken onder de vorm van een A4-papier "vandaag is de DIV uitzonderlijk niet open".

Enfin, morgen dus.

't Is zo'n de max autooke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                  Een stijlvolle monovolume, het bestaat!

Phedra Unique Edition.

Is dat niet al een ouder prototype? Of bouwen ze die nu ook in serie (maar 't zijn geen echte foto's)? Ik heb die 2 jaar geleden in't echt gezien als prototype bij FIAT in Turijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                    Een stijlvolle monovolume, het bestaat!

Phedra Unique Edition.

parket is da shit!
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• We hebben 'm.

Pics zijn voor later, 't weer is er niet naar. Nummerplaat XUA-###.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          We hebben 'm.

Pics zijn voor later, 't weer is er niet naar. Nummerplaat XUA-###.

Congrats!
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• zaaal0g!!!!

Comment

• proficiat

die ypsilons zijn prachtig vind ik, iedere keer als er eentje voor mij rijdt

veel plezier ermee en trek maar snel foto's
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Lancia

Klein cadeautje gekocht voor m'n vriendin. Op bestelling gemaakte Ypsilon sleutelhanger in massief geborsteld staal, ingezet met Swarovski kristalletjes.
                                Last edited by ; 30/05/2009, 15:24.

Comment

• En bij gebrek aan 'n eigen topicje, toch nog wat nieuws over onze aanwinst.

Die Ypsilon is gewoon om van te snoépen! Ziet er zoooo knap uit, echt dé meest hippe klassevolle kleine wagen voor 'n jongedame, vind ik. En eigenlijk nog best betaalbaar (tenzij je in de duurdere uitvoeringen gaat shoppen, dan wordt het belachelijk duur voor zo'n klein ding).

Ondanks z'n luttele 60 pk'tjes rijd ik er zelf erg graag mee. Van zodra ik kan geef ik Babs door aan Renske (als ze 'es wat verder moet), en doe ik de baan met haar Ypsilon. Je zit lekker hoog, suuuperknap interieur met dat beige alcantara, verrassend goeie wegligging (ik ben positief verrast, echt waar) ondanks de kleine/smalle wieletjes, zeer goed geluidgedempt en 't motortje snort met 'n lekker fijne klank. Best goeie radio ook.

Echt : !!!

Enkele piccies toen we 't contract zijn gaan tekenen. Crappy GSM-pics, en de auto komt op deze foto's niet tot z'n recht eigenlijk. Als 'k 'es tijd heb geef ik 'm 'es een goeie detail-beurt en ga ik er enkele propere foto's van nemen. Tellerfotootje van de kilometerstand toen we 'm kochten.

Comment

• En nog twee (crappy) interieurpicjes.

Comment

• Chique Y, de kleur v/d wagen vraagt gewoon een bi-metal of chroom velg.
                                      Het klinkt misschien wat pimp,maar je zal zien dat het perfect past.Vooral omdat er reeds wat chroom op de wagen zit.

Felicitaties aan Renske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mijn zoetie
                                        't Is toch gene waar dakkik mij daar op da spel ga moeten registreren om da Lancia-lovers topic een beetje in leven te houwe, hééé?

En élke auto die ik aanwijs of waarbij ik een beetje uit m'n onderbuik grom, zegt ze "Lelijk! " en als ik dan vraag waarom, is 't altijd "de mijne is mooier ".

Onlangs zag ze de topiclijst van 't "merklovers"-subforum. "Haaaaaa! Lancia 487 reacties! Dat is meer dan ... HAHA, Paganini! Haha, Paganini, wuk'n stomme auto's. " En dan ik "Het is Pagani, schat, niet Paganini." Zij: "Kammenischele, 't zijn lelijke. "

Comment

• 't Is een speciaal geval uw Renske.

Comment

Working...
                                          X