Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jaja, op ebay.it al gevonden wat we willen. In de lente komen ze.

En ja, te spotten in Izegem! Vandaag ben ik er zelfs mee op baan, Renske moet naar Gent en ik moet maar 'n 20 km doen vandaag, dus dan wisselen we. En graag, ik rijd er ZOT graag mee.

Comment

• Parkeert ze 'm wel niet met de linkerachterflank tegen de garage, zeker?!?

Heel de linker flank gedeukt en gekrast. 't Autootje is juist nieuw en 't mag al herdaan worden.

Comment

• das minder

maar het is maar een kar en wat centen he

Comment

• Het is niet maar een kar en maar wat centen, bobo, voor sommige mensen is hun auto meer dan enkel maar een blik op vier wielen dat hen van A naar B brengt. Renske is er helemaal de kop van in, ze was/is zo trots en verliefd op 'r Ypsilon, 't was pure liefde zeg maar (bij mij idem, eigenlijk). Als een eigenaar van een hond je komt melden dat z'n geliefde viervoeter is heengegaan zeg je toch ook niet "Ach, 't is maar een dier uiteindelijk, hè, voor 500 EUR heb je een nieuwe."?

Comment

• ik wou de pil verzachten, niet gelukt

Comment

• maar m'n gevoelens voor een auto liggen een pak lager als voor wezens, das duidelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                maar m'n gevoelens voor een auto liggen een pak lager als voor wezens, das duidelijk
                Bij mij ook, hoor. Alleen, men kan ook aan z'n auto verknocht zijn, en dan verzacht een "ach het is maar ..." eigenlijk niet zo goed, neen.

Comment

• Sterkte gTa...
                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Mjah, hangt dus af van 't feit of 't paneel moet vervangen worden of niet. Zo ja, dan is het ca. 850 EUR, zoniet is het "maar" 550 EUR. Da's dan wel op factuur. Me dunkt dat ik 'es 't zwartwerk ga stimuleren, sorry Vadertje (in) Staat (van ontbinding) !!

Comment

• Hopelijk komt het snel terug in orde.

Toen m'n vader per ongeluk eens een tikje heeft gedaan met Dedraatje was ik er ook het hart van in .

Comment

• 't Beestje stond daar zo triest uit z'n oogjes te kijken van "Help, pijn!" en m'n hart brak. En dat van m'n vriendin ook natuurlijk, en zij voelt 'r rotslecht omdat ze denkt dat iedereen nu gaat denken dat ze niet voor 'r auto zorgt, terwijl ze er écht wel suuuuperzorgzaam voor is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          't Beestje stond daar zo triest uit z'n oogjes te kijken van "Help, pijn!" en m'n hart brak. En dat van m'n vriendin ook natuurlijk, en zij voelt 'r rotslecht omdat ze denkt dat iedereen nu gaat denken dat ze niet voor 'r auto zorgt, terwijl ze er écht wel suuuuperzorgzaam voor is.
                          Lancia's doen vreemde dingen met een mens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                            Lancia's doen vreemde dingen met een mens...

Klopt.

Comment

• Hoe is het met de patiënt, gTa? Al tijd gehad om naar de garage te bollen?
                              Foto van de schade?

Comment

• Nope. Als 't zover is meld ik 't wel. 't Ziet er uiteindelijk niet zo erg uit, maar 't linker achterpaneel heeft zeer lichte deuken over het gehele paneel, en als je achter de Y rijdt in 't donker is 't alsof er iemand op die zijkant gewandeld heeft. 'k Hoop dat ze dat kunnen uitbuilen...

Comment

• Ai, slecht nieuws gTa...

Iets anders dan: vandaag op minder dan 30min tijd 2 Lancia Thesis gezien in centrum Gent. Eentje van de twee was ronduit vet (geparkeerd aan justitiepaleis) *nooit gedacht dat ik dit ooit van een Thesis ging zeggen*.
                                  Was een speciale serie waarschijnlijk, op deurstijl stond '100th'; zwart exemplaar met schitterende Lancia velgen (donkere met brede en fijne spaken ). Zo een kar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Ai, slecht nieuws gTa...

Iets anders dan: vandaag op minder dan 30min tijd 2 Lancia Thesis gezien in centrum Gent. Eentje van de twee was ronduit vet (geparkeerd aan justitiepaleis) *nooit gedacht dat ik dit ooit van een Thesis ging zeggen*.
                                    Was een speciale serie waarschijnlijk, op deurstijl stond '100th'; zwart exemplaar met schitterende Lancia velgen (donkere met brede en fijne spaken ). Zo een kar...
                                    Waren die 100th's niet allemaal bicolore lichtgrijs/donkergrijs?

Ik vind de velgen ook prachtig!

Thesis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                      Waren die 100th's niet allemaal bicolore lichtgrijs/donkergrijs?

Ik vind de velgen ook prachtig!

Thesis
                                      Waren die velgen; irl nog knapper dan op foto!
                                      Was een zwarte 100th...

Comment

• Lancia Thesis Sport Edition,gewoon de mooiste Thesis ooit.

Die velgen onder de Y van Renske,ze zullen een maatje te groot zijn vrees ik.
                                        Spijtig van de blutsen in de Y,kan het trouwens zijn dat ik haar in Roeselare-centrum heb gezien vandaag?

Dat interieur

Comment

• Fak wat een kar!!

Comment

Working...
                                          X