Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is niet maar een kar en maar wat centen, bobo, voor sommige mensen is hun auto meer dan enkel maar een blik op vier wielen dat hen van A naar B brengt. Renske is er helemaal de kop van in, ze was/is zo trots en verliefd op 'r Ypsilon, 't was pure liefde zeg maar (bij mij idem, eigenlijk). Als een eigenaar van een hond je komt melden dat z'n geliefde viervoeter is heengegaan zeg je toch ook niet "Ach, 't is maar een dier uiteindelijk, hè, voor 500 EUR heb je een nieuwe."?
Ik zou zeggen 'wees blij dat ze er zelf niets aan over houdt'... maar dat is natuurlijk niet van betekenis in dit geval, dus valt er niet veel te relativeren. Dat maakt die 'stomme' blikschade net nog wat erger waarschijnlijk...
Een Delta... is dat een stevig bakje eigenlijk?
Soms ziet die mij er vrij robuust uit, maar bij nader inzien zijn die raamstijlen ed. toch maar vrij dun
Iemand crashtestfoto's? (kans is klein waarschijnlijk...)
edit: ik heb het over de eerste versie, eind jaren 80 begin 90, die van de Integrale dus met andere woorden
Een Delta... is dat een stevig bakje eigenlijk?
Soms ziet die mij er vrij robuust uit, maar bij nader inzien zijn die raamstijlen ed. toch maar vrij dun
Iemand crashtestfoto's? (kans is klein waarschijnlijk...)
edit: ik heb het over de eerste versie, eind jaren 80 begin 90, die van de Integrale dus met andere woorden
Gezien het feit dat hij gelanceerd is in 1979, vrees ik het ergste.
Anderzijds is er genoeg keuze in aftermarket rolkooien en dergelijke om dit te corrigeren
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Een Delta... is dat een stevig bakje eigenlijk?
Soms ziet die mij er vrij robuust uit, maar bij nader inzien zijn die raamstijlen ed. toch maar vrij dun
Iemand crashtestfoto's? (kans is klein waarschijnlijk...)
edit: ik heb het over de eerste versie, eind jaren 80 begin 90, die van de Integrale dus met andere woorden
Nu hoor ik u spreken
Als je wilt, ik heb daar nog een volledig werkplaatshandboek van liggen
Gezien het feit dat hij gelanceerd is in 1979, vrees ik het ergste.
Anderzijds is er genoeg keuze in aftermarket rolkooien en dergelijke om dit te corrigeren
heb ik vorige week al gezien, maar zegt me niet zoveel eigenlijk .
Te weinig karakter, wel een integrale-aandrijflijn maar het blijft maar een dedra... en dat zie je ook aan de waardevastheid.
Zo heb je ook de Alfa 155 2.0 turbo Q4...maar die heeft eigenlijk hetzelfde 'probleem'
Van www.how2tune.be:
Het is toegelaten een veiligheidskooi in je wagen te monteren achter de voorste zetels mits je de achterbank en de originele achterste gordels verwijdert. De veiligheidskooi mag niet gelast worden, maar moet op een degelijke wijze bevestigd worden, zoals beschreven in de bijgevoegde handleiding. Dit wil zeggen dat je voor 1 vijs slechts 1 gat mag boren. Als je je wagen aanbiedt bij de technische controle, breng dan wel je handleiding mee zodat de validatieprocedure kan gebeuren aan de hand van de montagehandleiding.
De veiligheidskooi mag geen invloed hebben op de integrale functionele karakteristieken van het personencompartiment en de kreukelzones. Er mag geen hinder zijn voor de werking van de airbags.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
heb ik vorige week al gezien, maar zegt me niet zoveel eigenlijk .
Te weinig karakter, wel een integrale-aandrijflijn maar het blijft maar een dedra... en dat zie je ook aan de waardevastheid.
Zo heb je ook de Alfa 155 2.0 turbo Q4...maar die heeft eigenlijk hetzelfde 'probleem'
true.
Maar zoek maar eens een integrale (16V) voor normale poen.
Van www.how2tune.be:
Het is toegelaten een veiligheidskooi in je wagen te monteren achter de voorste zetels mits je de achterbank en de originele achterste gordels verwijdert. De veiligheidskooi mag niet gelast worden, maar moet op een degelijke wijze bevestigd worden, zoals beschreven in de bijgevoegde handleiding. Dit wil zeggen dat je voor 1 vijs slechts 1 gat mag boren. Als je je wagen aanbiedt bij de technische controle, breng dan wel je handleiding mee zodat de validatieprocedure kan gebeuren aan de hand van de montagehandleiding.
De veiligheidskooi mag geen invloed hebben op de integrale functionele karakteristieken van het personencompartiment en de kreukelzones. Er mag geen hinder zijn voor de werking van de airbags.
Dankje, en ik ken die wetgeving wel wat, heb daar vroeger veel over opgezocht voor m'n 4x4
Maar het probleem is dat een legale kooi maar tot achter de voorzetels kan komen. Als je dan een koprol maakt kan het voorruitfram nog altijd gevaarlijk dicht naar de bestuurder en passagier buigen
heb ik vorige week al gezien, maar zegt me niet zoveel eigenlijk .
Te weinig karakter, wel een integrale-aandrijflijn maar het blijft maar een dedra... en dat zie je ook aan de waardevastheid.
Zo heb je ook de Alfa 155 2.0 turbo Q4...maar die heeft eigenlijk hetzelfde 'probleem'
Comment