Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was de Dedra Integrale ook als SW verkrijgbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
      Was de Dedra Integrale ook als SW verkrijgbaar?
      nope. Alleen berline.

Comment

• Autoweek zegt van wel

Comment

• Hier is er eentje.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            nope. Alleen berline.
            ik veronderstel dat je dan ook de 2.0T bedoelt...

Comment

• Je hebt de Integrale en de HF Integrale en HF Turbo. De HF modellen waren de sportieve modellen en alleen leverbaar als berline.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                Je hebt de Integrale en de HF Integrale en HF Turbo. De HF modellen waren de sportieve modellen en alleen leverbaar als berline.
                Bedankt .

Comment

• Comment

• daarjuist ook een Lancia gezien in de garage, maar ik weet niet juist wat

iets jaren 60... sebiet, als ik er vandaag nog kom, eens tegoei kijken

Comment

• Iemand ervaring met de Thesis 2.4 JTD? Zowel rij-eigenschappen als kwaliteitsindrukken? Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                        Iemand ervaring met de Thesis 2.4 JTD? Zowel rij-eigenschappen als kwaliteitsindrukken? Thx!
                        Ik heb er eens mee gereden, rijdt enorm statig en zacht, maar absoluut niet sportief (zachte ophanging, redelijk zwaar). Echt iets om in Italiaans maatpak mee naar een toprestaurant te cruisen. Kwaliteitsindruk was prima, en het interieur een echte streling voor het oog.
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Comment

• Knap:

Comment

• Kost 2ehands ook 3x niks = zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                Iemand ervaring met de Thesis 2.4 JTD? Zowel rij-eigenschappen als kwaliteitsindrukken? Thx!
                                de naden enzo is wel nog voor verbetering vatbaar...maar die materiaalkeuze!!!

echt magnesium en echt hout!! shit, weelde en luxe vollenbak, en zo haarlijk warm...

Comment

• thesis
                                  wat een bak!

vrijdag heb ik op 10 minuten tijd 4 thesisen gezien, zalig
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Daar gaat in mijn ogen geen enkele duitse berline boven.

Comment

• thesis

Comment

• Deze Lancia Granturismo uit 2002 hadden ze van mij gerust mogen uitbrengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Maar begin jaren '90 hadden ander merken dat ook hoor, in asfaltrally's van het WK Rally... Maar daar mogen hier geen foto's van

Dit daarentegen:

Fantastisch

Ik ken iemand met een straatversie, staat onder een laagje stof. Ik heb al gevraagd of ik de wagen niet mocht adopteren. Maar de eigenaar doet die niet weg. Hij is een eindje in de 60, heeft ook nog een DeTomaso Mangusta, echt

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          lancia delta integrale giallo
                                          beperkte reeks van 220 wagens

Ultieme Delta, voor mij dan toch.
                                          Meest uitgerijpte versie van ze allemaal.

Comment

Working...
                                          X