Was de Dedra Integrale ook als SW verkrijgbaar?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenWas de Dedra Integrale ook als SW verkrijgbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtennope. Alleen berline.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenJe hebt de Integrale en de HF Integrale en HF Turbo. De HF modellen waren de sportieve modellen en alleen leverbaar als berline.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenIemand ervaring met de Thesis 2.4 JTD? Zowel rij-eigenschappen als kwaliteitsindrukken? Thx!Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenIemand ervaring met de Thesis 2.4 JTD? Zowel rij-eigenschappen als kwaliteitsindrukken? Thx!
echt magnesium en echt hout!! shit, weelde en luxe vollenbak, en zo haarlijk warm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMaar begin jaren '90 hadden ander merken dat ook hoor, in asfaltrally's van het WK Rally... Maar daar mogen hier geen foto's van
Dit daarentegen:
Ik ken iemand met een straatversie, staat onder een laagje stof. Ik heb al gevraagd of ik de wagen niet mocht adopteren. Maar de eigenaar doet die niet weg. Hij is een eindje in de 60, heeft ook nog een DeTomaso Mangusta, echt
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenlancia delta integrale giallo
beperkte reeks van 220 wagens
Meest uitgerijpte versie van ze allemaal.
Comment
Comment