Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Comment


    • Gisteren stond die zwarte Thesis '100' met gigantisch knappe velgen weer geparkeerd aan het justitiepaleis in Gent... Wat een kar.

      Comment


      • Kunnen ze allemaal zeggen wat ze willen, maar hier in Hasselt rijden der een paar rond (Thesis) , en iedere keer verrek ik mijne nek van het staren Wat een gigantisch onderschat model toch ... Zucht

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
          Kunnen ze allemaal zeggen wat ze willen, maar hier in Hasselt rijden der een paar rond (Thesis) , en iedere keer verrek ik mijne nek van het staren Wat een gigantisch onderschat model toch ... Zucht
          Goed hé?

          Des te goedkoper voor de liefhebbers.

          Comment


          • Ook weer just.
            Uiterst positief zelfs, haha !
            Das voor als ik over een paar jaar in een dikke groepspraktijk zit met een bende leuke collega verplegers/sters hihi. Hoewel, als ge met zoiets komt aanzetten bij de mensen thuis, wa voor nen indruk geeft ge dan. Mja, dan maar voor int weekend moeha !

            Comment


            • Met zo'n Thesis zit je wel in de miserie als je batterij is leeggelopen. Zo'n ding heeft een elektrische handrem, en je krijgt dat dus niet afgezet zonder stroombron. Dit geheel ter zijde, ik vind het ook een machtige kar.

              Comment


              • Dit moet ik toch eventjes kwijt, wegens te schoon om te vergeten, en blijkbaar toch vergeten (door mij toch)...

                www.kapaza.be/Autos/Ferrari/4392258/Lancia_Thema_8_32_Ferrari_motor_cat_205_pk.html

                www.classicargarage.com/nederlands/garages/smithsveglia/carpages/archief/02-10-info.htm -

                Wat een wagen...... en wat een motorgeluid...
                Vergeet de bmw m5 en de mercedes e500, dit is absoluut understatement...

                Misschien (maar ik ben geen lancia kenner) een pieteklein beetje minder betrouwbaar dan de anderen, maar dat heb ik zelfs niet van horen zeggen.

                Moest ik de lotto winnen, ik moet er in elk geval maar 9750 euro (niemand betaalt de vraagprijs) van uitleggen en ik rij in de absolute max van een bak.

                IEDEREEN ZOU VERSCHIETEN AAN DE RODE LICHTEN...

                Comment


                • Lancia-bouwkwaliteit met Ferrari-onderhoudkosten
                  't Zal rap gedaan zijn met de pret.

                  Comment


                  • De 8.32, hmmm, leuk. Thuis is er nog eentje geweest, gedurende 4 maanden. 'Ie kwam met ongeveer 20.000km aan uit Frankrijk, en heeft hier op die 4 maanden nog 'es hetzelfde erbij gedaan. Elke 2 weken moest 'ie naar de garage, er was altijd wel iets dat niet werkte (voornamelijk elektronica). In panne gestaan heeft 'ie echter nooit. Die Thema's zijn jammer genoeg ook inzake koetswerkkwaliteit pover, daarom zie je er nu ook quasi geen meer, en de 8.32 die nog overgebleven zijn staan een traan weg te pinken in het beschermende klimaat van een verzamelaarsgarage.

                    De 8.32 is nu, en was toen, een zeer karaktervolle auto ... maar geenszins van het kaliber van de E34 M5 of de W124 500E. De Thema was een waggelboot, en ook de 8.32 had, ondanks stuggere ophanging, een wegligging die niet meteen van het kaliber was van z'n twee Duitse concurrenten. 'Ie had, bij stevig doorrijden, enorm last van z'n dabberende vooras (de auto is een FWD, trouwens, geen RWD zoals de aanwezigheid van de Ferrari-co-engineered V8 doet vermoeden), en zelfs met z'n 215pk en z'n relatief lichte gewicht was 'ie niet bij machte om de sportieve kanonnen van die tijd ook maar enigzins bij te houden.

                    Niettemin : 't was een béést van een kar, en zeker nu is z'n uitstraling (en zeker van zo'n "jong" exemplaar) minstens even groot gebleven. Ik zou er niet bang van zijn, echter, aan de lichten, aangezien een béétje respectvolle eigenaar van zo'n auto nu, zich zeker aan de lichten niet zal laten verleiden tot 't aftroeven van eender welke diesel company car. Zo'n 8.32 is te waardevol om nog "dagelijks" gereden te worden. Het is één van de érg weinige auto's die, indien in prachtige staat, zéér waardevol zal worden in de toekomst.

                    Comment


                    • Enkel spijtig van de voorwielaandrijving

                      Comment


                      • Voor de echte Lancia liefhebbers

                        Een hele site vol met impressies, tekeningen en spyshots van Lancia's. Verder een hele reeks Lancia schaalmodellen. Elke week meerdere updates! The Lanciacollection



                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          De 8.32, hmmm, leuk. Thuis is er nog eentje geweest, gedurende 4 maanden. 'Ie kwam met ongeveer 20.000km aan uit Frankrijk, en heeft hier op die 4 maanden nog 'es hetzelfde erbij gedaan. Elke 2 weken moest 'ie naar de garage, er was altijd wel iets dat niet werkte (voornamelijk elektronica). In panne gestaan heeft 'ie echter nooit. Die Thema's zijn jammer genoeg ook inzake koetswerkkwaliteit pover, daarom zie je er nu ook quasi geen meer, en de 8.32 die nog overgebleven zijn staan een traan weg te pinken in het beschermende klimaat van een verzamelaarsgarage.

                          De 8.32 is nu, en was toen, een zeer karaktervolle auto ... maar geenszins van het kaliber van de E34 M5 of de W124 500E. De Thema was een waggelboot, en ook de 8.32 had, ondanks stuggere ophanging, een wegligging die niet meteen van het kaliber was van z'n twee Duitse concurrenten. 'Ie had, bij stevig doorrijden, enorm last van z'n dabberende vooras (de auto is een FWD, trouwens, geen RWD zoals de aanwezigheid van de Ferrari-co-engineered V8 doet vermoeden), en zelfs met z'n 215pk en z'n relatief lichte gewicht was 'ie niet bij machte om de sportieve kanonnen van die tijd ook maar enigzins bij te houden.

                          Niettemin : 't was een béést van een kar, en zeker nu is z'n uitstraling (en zeker van zo'n "jong" exemplaar) minstens even groot gebleven. Ik zou er niet bang van zijn, echter, aan de lichten, aangezien een béétje respectvolle eigenaar van zo'n auto nu, zich zeker aan de lichten niet zal laten verleiden tot 't aftroeven van eender welke diesel company car. Zo'n 8.32 is te waardevol om nog "dagelijks" gereden te worden. Het is één van de érg weinige auto's die, indien in prachtige staat, zéér waardevol zal worden in de toekomst.
                          mijn huisdokter heeft zo'n 8.32 als daily...machtige bak!!

                          Comment


                          • Vandaag nog een zwarte Thema gezien. Machtige kar.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                              Kunnen ze allemaal zeggen wat ze willen, maar hier in Hasselt rijden der een paar rond (Thesis) , en iedere keer verrek ik mijne nek van het staren Wat een gigantisch onderschat model toch ... Zucht

                              Jup, in Limburg verkopen ze nog tamelijk goed precies
                              Vlakbij men school staat er altijd eentje op de parking, in Bilzen rijden er een stuk of 3 rond, laatst nog eentje 's avonds thuis doorgereden met die zalige achterlichten

                              Wat een bak!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                              Comment


                              • Voor de echte Lancia liefhebbers

                                Voor de echte liefhebbers van het Italiaanse wagens: Lanciacollection
                                Een hele boel tekeningen, impressies, schaalmodellen enz.

                                Comment


                                • Jaaaaa we hebben het al door nu hoor

                                  Comment


                                  • Zalige beta coupe



                                    Comment


                                    • Absoluut schitterende beta! Had ik nu maar even 4000euro over

                                      Comment


                                      • Saab Lancia 600

                                        Hello Lancia lovers! I don't understand your language but i love Lancia cars.
                                        In Sweden and Denmark in the 80 isch Saab sold Lancia, it was 112, Prisma and Delta. Delta. Delta was called 600. And the developt 9000 toghether with Fiat, Lancia and Alfa Romeo.
                                        Her is some pictures on Saab Lancia 600.
                                        Bijgevoegde Bestanden

                                        Comment

                                        Working...
                                        X