Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijne pa heeft van 1990 tot 2000 ook in een Dedra gereden.
Dit was onze enige auto en op die leeftijd (7-17 jaar) heeft zoiets nu eenmaal impact.
Sindsdien nog steeds een boontje voor Lancia.
Het was een donkerblauwe 1800 benzine, met velgjes en open dak.
Schitterende auto met een schitterend dashboard en ik kan mij nog steeds dat prachtige, sportieve geluid van de hoogtoerige motor herinneren!
Vroeger heb ik nog een klein jaartje m'n kinderbroeken versleten op de achterbank van een donkerblauwe Delta. Uitvoering : geen idee, 't is al lang geleden. En ongeveer in diezelfde tijd heeft 't niet veel gescheeld of ik zou ook m'n broekjes nog wat meer hebben versleten op de achterbank van een 8.32, maar aangezien de Lancia van m'n ma toen een erg povere indruk naliet inzake betrouwbaarheid, is 't er toch niet van gekomen.
Maar wat ik eigenlijk kwijt wou : de Thesis die op 't salon van Parijs stond... zo'n speciale anniversary edition (ofzo) : duotone zilvergrijs/lichtzilver koetswerk, en binnenin bordeuxkleurig leder.
Dat herinner ik me echt niet meer (wel die van de latere Integrales), maar die ruwe stof herinner ik me nog erg goed. 't Was beigegrijs, die stof, en als je als pagadder op je knieën zat om door de achterruit te turen, dan stonden die na enkele minuten al ruw.
Comment