Dat is wel een veel lelijkere foto+de kleur is afschuwelijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVanmiddag een toerke gedaan met deze beauty, ne maat van mij is serieus aan het overwegen om hem te kopen:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel ne nozem die ermee rijdt.
Comment
-
gisteren gespot op de parking van TecnoClassica in Essen
Beta Coupé
Bijgevoegde BestandenLast edited by betaveloce; 06/04/2009, 19:54.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
en binnen:
Aurelia
Flaminia SuperSport
Last edited by betaveloce; 06/04/2009, 19:54.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Flaminia Convertibile
Fulvia Coupé
Delta S4 Stradale
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Nice pics!!
Proberen om volgend jaar ook nog es te gaan!!
Comment
-
Een van de opper Lancia's en zeker als het geen kitcar blijkt te zijn ! een fortuin op wielen.
Lille 12.04.09
Comment
-
-
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk BerichtenFulvia Coupé
zo eentje wordt toch een van mijn volgende projectjes ( ik zeg het al lang een fulvia 1600HF moet ik hebben)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenEen van de opper Lancia's en zeker als het geen kitcar blijkt te zijn ! een fortuin op wielen.
Lille 12.04.09
Dat blijkt de upper-Lancia hé.
En het geluid van de V6.
En een prachtige Fulvia.
Comment
-
Comment
Comment