dat bordeaux is echt m'n lievelingskleur voor een integrale, en dan dat beige alcantara interieur
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtendat bordeaux is echt m'n lievelingskleur voor een integrale, en dan dat beige alcantara interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGeef mij maar wit met martini-stripes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtendas er weer over e man
Maar als dat niet mag, een Blue Lord graag..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas gewoon pure geilheid, vooral omdat het af-fabriek zo is...
Maar als dat niet mag, een Blue Lord graag..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenKwil er zo eentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtendas er weer over e man, met die schreeuwlelijke groene zetels
En het bordeaux was zeker geen standaard kleur. Mss achteraf zo gespoten maar als ik zijn prijs bezie is het wss een echte "Dealer's collection" uit 1994 (180 stuks gebouwd).
Anyway: voor mij de Club-Italia aub. Amper 13 van gemaakt alhoewel de nummering gaat tot 14. Geen nr 13 toegekend!! Deze kwam met oa een startknop & een rood lederen interieur!!
Last edited by Vanni; 12/01/2007, 20:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenik zou m'n m3 ervoor afgeven denk ik
Ik begrijp u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIk begrijp u
(n/o)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn ik begrijp dan niet waarom jij een M3 gekocht hebt...
(n/o)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenOmdat die een fractie kost van een lancia integrale in dezelfde staat- ! !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenOmdat die een fractie kost van een lancia integrale in dezelfde staat
Comment
Comment