Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 121 Likes, 6 Comments - Sebastiano Ciarcià (@sebastiano_ciarcia) on Instagram: “If I have to dream, I wanna do it BIG! Sorry for the long wait, I know it's been a while... busy…”
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• voorbode van een productiemodel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        voorbode van een productiemodel?
        Helaas niet.

Comment

• 134 Likes, 5 Comments - Sebastiano Ciarcià (@sebastiano_ciarcia) on Instagram: “Lancia Martini, but no livery. #makelanciagreatagain…”

Comment

• Modern Interpretation Of The Delta Reimagines Lancia’s Glorious Past.

Comment

• Lancia Thesis (2002-2009)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Lancia Rally 037 (2021): Kimera Automobili EVO37, Restomod, Sportwagen, Preis

Lancia 037 Restomod mit phänomenalen Leistungswerten.

Die italienische Firma Kimera Automobili arbeitet an einer Hommage an den Lancia Rally 037.
                Der Restomod wiegt 950 Kilo und hat 550 PS.
                Nur 37 Stück werden gebaut!

https://www.autobild.de/artikel/lanc...-19516813.html

Last edited by The Pretender; 27/04/2021, 23:52.

Comment

• Comment

• geweldig karreke, ik was ondertussen helemaal de transmissiegeluiden van de oer-mini vergeten

Comment

• Heeft wel niets met Lancia te maken en ook niet met het finaal in Lancia geïncorporeerde Autobianchi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Comment

• Das zo een model dat ik enkel ken "vanuit de boekskes" ofschoon ze begin jaren 80 toch ook nog op onze wegen moeten gereden hebben en ik toen als kind al enorm bezig was met autootjes kijken

Comment

• dacht idd dat't wat met autobianchi te maken had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            dacht idd dat't wat met autobianchi te maken had
                            Innocenti is pas in 1990 in de FIAT-invloedssfeer gekomen. Voordien was het een onafhankelijke constructeur van onder licentie gebouwde BMC/British Leyland-modellen. Vanaf de jaren 70 met De Tomaso als eigenaar.

Autobianchi is heel de naoorlogse periode een submerk van Fiat geweest, waar kokette 500-variantjes verkocht werden en experimentele modellen als de Primula, waar Fiat-ontwerper Giacosa zijn ideeën over voorwielaandrijving uitprobeerde op industriële schaal.

Na de overname van Lancia is het dan geleidelijk aan een Lancia-onderafdeling geworden (lancia is nog zeer lang een aparte vennootschap gebleven, zoals Audi AG dat nog altijd is).

Last edited by Peba; 09/05/2021, 16:10.

Comment

• Ooit een rariteit gespot, moet ergens in 2005 of 2006 geweest, ik dacht een Fiat Uno, maar dat bleek ook een Autobianchi te zijn? Was in BE

Comment

• http://www.autoforum.be/forum/auto-a...bianchi-lovers
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Ooit een rariteit gespot, moet ergens in 2005 of 2006 geweest, ik dacht een Fiat Uno, maar dat bleek ook een Autobianchi te zijn? Was in BE
                                  Een Uno? De Y10 die bij ons als Lancia verkocht werd, was eigenlijk een Autobianchi.

Comment

• Y10 Goede herinneringen aan ons eerste autootje. Centrale vergrendeling, 4 elektrische ruiten, schuifdak en elektrische regeling van de verwarming. Was goed uitgerust destijds. Had meer uitrusting dan de Mercedes van mijn vader.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                      Een Uno? De Y10 die bij ons als Lancia verkocht werd, was eigenlijk een Autobianchi.

Ja een Uno maar ipv Fiat stond daar overal Autobianchi op

Ik moet daar nog ergens foto's van hebben maar waar zijn die gebleven hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Das zo een model dat ik enkel ken "vanuit de boekskes" ofschoon ze begin jaren 80 toch ook nog op onze wegen moeten gereden hebben en ik toen als kind al enorm bezig was met autootjes kijken
                                        Nu ben ik wat teleurgesteld,

Dacht dat jij toch ook ergens in begin jaren 70 geboren was.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Nu ben ik wat teleurgesteld,

Dacht dat jij toch ook ergens in begin jaren 70 geboren was.
                                          eind jaren 70

Comment

Working...
                                          X