Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe Fiesta was 'n bedrijfswagen, en ze is van werkgever veranderd.
Comment
-
't Is ECHT een prachtbakkie, zeker voor dat geld vind je bij geen enkel ander merk "zoveel passie per kubieke meter", zoals iemand 't zo mooi verwoordde in de poll. En Renske is er ook compleet weg van. Oké, ze wenste zich wel wat meer power, maar ik vind het niet slecht dat 't een mak bakkie is, ze moet er toch quasi nooit mee snel rijden (autostrade).
Just nog velgskes, verdomme.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is ECHT een prachtbakkie, zeker voor dat geld vind je bij geen enkel ander merk "zoveel passie per kubieke meter", zoals iemand 't zo mooi verwoordde in de poll. En Renske is er ook compleet weg van. Oké, ze wenste zich wel wat meer power, maar ik vind het niet slecht dat 't een mak bakkie is, ze moet er toch quasi nooit mee snel rijden (autostrade).
Just nog velgskes, verdomme.
zoek ff foto, heb daar al es een Ypsilon mee zien staan, een duotoon (beige zwart met licht gechromeerde 16" veelspaakvelgjes (opp velg in grijs, binnenkant van de spaak in zwart-blinkend) magnifico
Comment
-
Hoe? Dat topic was voor uw eigen Renske gewoonweg
Goei keuze, echt.
Ah, en Thema 8.32...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is ECHT een prachtbakkie, zeker voor dat geld vind je bij geen enkel ander merk "zoveel passie per kubieke meter", zoals iemand 't zo mooi verwoordde in de poll. En Renske is er ook compleet weg van. Oké, ze wenste zich wel wat meer power, maar ik vind het niet slecht dat 't een mak bakkie is, ze moet er toch quasi nooit mee snel rijden (autostrade).
Just nog velgskes, verdomme.
welke motorisatie?
De 1.2 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenprachtig?
welke motorisatie?
De 1.2 6v
Comment
-
Zalig, Congrats gTa! (en Renske uiteraard)
Ja, ik stond gisteren nog bij de Alfa dealer, en kon het toch niet laten even te gaan gapen naar zo'n Ypsilonnetje
Eén van de meest geslaagde, funny stadsautootjes op de markt vandaag!
1.3jtd?
--> indien ja: goede keuze, denk ik zo!
En idd, zoals Tomski zei, de veelspaakse 16 duimertjes staan er beeldig onder.
Of zoek je eerder iets aftermarket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenEen stijlvolle monovolume, het bestaat!
Phedra Unique Edition.
vanbinnen cool enzo, maar vanbuiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenvanbinnen cool enzo, maar vanbuiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn dat heeft geleid tot mijn "invloed" bij de aankoopbeslissing van 'n nieuwe auto voor m'n vriendin ... en in heb m'n zin gekregen. Vanaf morgen zijn wij eigenaar van een Lancia Ypsilon!
*blij*
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
@ Phedra Unique Edition
- Precies wieldoppen
- Die dakhemel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
1.3jtd?
ik zie nu pas de poll.
En inderdaad, voor wat zij doet van kilometers per jaar, is een 1.2 wel de betere keuze.
Comment
-
't Is een 1.2 8V ja, met 60pk. Voldoende voor "rond de kerktoren"-gebruik en af en toe een ritje naar Gent en terug. De auto zal per jaar geen 10k km doen, en dan vond ik de meerprijs voor een diesel zinloos.
Plus, 't is geen nieuwe, maar een zeer jonge tweedehandse. Allez, van kilometers toch. 9.100 km heeft 'ie, zoiets.
Op een nieuwe zouden we ongeveer 15% korting gehad hebben, nu hebben we meer dan 't dubbele. En binnenin is 'ie zo nieuw als wat, en langs buiten vond ik maar twéé krasjes op de lak. Oké, 't is geen facelift en die facelift is überknap, maar 't is en blijft een mooie auto, en mochten we 'm nieuw hebben besteld zou 't een Argento geweest zijn en daarin kan je dat beige alcantara interieur niet krijgen, en dat heeft 'ie nu wel.
En zo'n standaard Ypsilon rijdt een PAK beter dan een standaard Polo, zeg. Ik heb 't gevoel dat de Yspilon 1.2 8V ietsje trager is dan een Polo 1.2 3-cilinder, maar dat is waarschijnlijk omdat je bij de Polo die 3-cilinder hoort snorren terwijl de Lancia superstil is. Maar 't verschil inzake wegligging en veilgheidsgevoel is enorm. Zo'n Polo op standaardbanden en standaardophanging is pure crap, vind ik persoonlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOké, 't is geen facelift en die facelift is überknap
Comment
Comment