Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Naft? Met 15 liter moet zo'n ding toch te rijden zijn zeker,

Tax? Is maar een 3 liter hé...

Verzekering? Is maar 205pk hé.

Herstelling en onderhoud zullen inderdaad de allerduurste kosten zijn. Maar dan nog... Zo'n kar is sooooo worth it.
    => veel geld nodig he!!

trust me, i know wat een bak met veel pk en veel CC kost... en dat is véél

maar hij is al dat geld zeker waard!! Maar je moet het hebben om zo'n kar de verzorging te bieden die ie verdient!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
      => veel geld nodig he!!

trust me, i know wat een bak met veel pk en veel CC kost... en dat is véél

maar hij is al dat geld zeker waard!! Maar je moet het hebben om zo'n kar de verzorging te bieden die ie verdient!

Ik weet hoeveel een bak met weinig cc en weinig pk kost.. en dàt is al veel...

Comment

Ik weet hoeveel een bak met weinig cc en weinig pk kost.. en dàt is al veel...
        jij weet niet wat weinig CC en weinig PK is!

Comment

jij weet niet wat weinig CC en weinig PK is!

alles is relatief.

Comment

alles is relatief.
            mijn 2 autos samen hebben 1800CC en 90 pk

en dna moet ik ze al samentellen!

Comment

• Comment

• Thesis op het salon:

Vind em best knap, in die uitvoering (wielen, etc), maar dit is zo hard de verkeerde kleur...

Die kar moet zwart zijn, zéker icm die wielen.

Comment

• thesis

Comment

• ²²²²²²

zwart met rood leder en deze velgen
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Een vrij zeldzame en elegante verschijning hoor, zo'n Thesis, maarre... ben ik nu de enige ?
                      Dat lijkt bijna een ex-schadewagen De naden tussen rechterkoplamp en bumper/motorkap en bumper... lijken mij allesbehalve gelijkmatig.
                      Foei zeg, dat ze zoiets op het Salon zetten (!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                        Een vrij zeldzame en elegante verschijning hoor, zo'n Thesis, maarre... ben ik nu de enige ?
                        Dat lijkt bijna een ex-schadewagen De naden tussen rechterkoplamp en bumper/motorkap en bumper... lijken mij allesbehalve gelijkmatig.
                        Foei zeg, dat ze zoiets op het Salon zetten (!)

Neenee, ze gaan écht geen schadewagon op het salon zetten hoor... Wees daar maar héél gerust van. Die auto's zijn nieuw.

En tja... naden... tis een italiaan hé.

Comment

• Mja, op een Panda zou ik mij daarbij kunnen neerleggen, maar niet als ge wilt meespelen in dit segment
                          Dan nog, moest ik chef van de keet zijn, degene die verantwoordelijk is voor het feit dat deze Thesis op het salon staat, die lag der uit bij mij. Of ben ik nu te veeleisend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                            Of ben ik nu te veeleisend

....

Comment

• Die Delta in dat zwarte kot was wel mooi, als je niet op de afwerking let. T'was zo'n plastieken modelbouwkit maar dan op schaal 1/1.

Comment

• De Thesis vanop het salon

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

die pook....damn...prachtig!!

Comment

die pook....damn...prachtig!!
                                      spijtig dat hij niet scherp is maar dat hout in de Thesis. Lekker ruw, je voelt de naden van het hout als je eraan komt => KLASSE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                        spijtig dat hij niet scherp is maar dat hout in de Thesis. Lekker ruw, je voelt de naden van het hout als je eraan komt => KLASSE
                                        yep...qua materiaalkeuze de meest magnifieke kar die ik ooit heb gezien...

Comment

• Lancia Delta Integrale

Zelf geschoten beetje wazig omdat ik hem vanaf de fiets heb gemaakt.
                                          Een van de mooiste lancia's.

Comment

Working...
                                          X