Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mthornstrom Bekijk Berichten
    Hello Lancia lovers! I don't understand your language but i love Lancia cars.
    In Sweden and Denmark in the 80 isch Saab sold Lancia, it was 112, Prisma and Delta. Delta. Delta was called 600. And the developt 9000 toghether with Fiat, Lancia and Alfa Romeo.
    Her is some pictures on Saab Lancia 600.
    Brilliant! I own a Lancia Delta/Saab 600.

Comment

• Saab 600

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        Saab 600
        Ja, in Zweden werden de 1300 en 1500 verkocht als Saab 600. Saab was ook betrokken bij de ontwikkeling van de carrosserie. Dat moet de reden zijn waarom 1: De Delta zo zwaar is t.o.v de Fiat Ritmo waarmee hij het platform, motoren en achterophanging deelt en 2: de mijne nog niet in vergaande staat van ontbinding is.

Comment

• Echt sjiek Sepultura dat gij dat allemaal weet.
          Mijn Lancia-kennis reikt niet verder dan de Integrale & varianten!!
          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
            Echt sjiek Sepultura dat gij dat allemaal weet.
            Mijn Lancia-kennis reikt niet verder dan de Integrale & varianten!!
            In mijn zoektocht naar stukken kom ik al wel eens wat te weten. De kerel die pas mijn koppeling heeft vervangen kent er ook wel wat van, die heeft nog een Beta Montecarlo gehad en heeft geraced met een Fiat Ritmo 1300. Hij wist ook meteen te vertellen dat mijn huidige luchtfilter veel te dik is en dat het daardoor komt dat ik op de autostrade kracht tekortkom en met moeite over de 130km/u kan rijden

Comment

• Kun je een Kappa Coupé gebruiken voor dagelijks vervoer? Zijn er veel problemen mee, en hoeveel zou zoiets nog kosten binnen twee jaar? Rond de €3k ?

Comment

• Dat kan zeker, hier aan deze kanten van Leuven rijden er nog vrij veel sedan's rond. Je kan natuurlijk goede en slechte exemplaren tegenkomen, maar dat is met elke auto het geval. Had je die dingen niet met de 5 cilinder turbo uit de Fiat Coupé?

Comment

• Prachtig ding zo'n Kappa.
                  Een paar jaar terug was dat nog een van mijn droomwagens.

Comment

• Nu nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      Nu nog
                      Bij mij is de liefde wat bekoeld al zou ik er nog graag eentje hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Prachtig ding zo'n Kappa.
                        pfffftttt

ich will!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Prachtig ding zo'n Kappa.
                          Kappa Coupé
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                            Kun je een Kappa Coupé gebruiken voor dagelijks vervoer? Zijn er veel problemen mee, en hoeveel zou zoiets nog kosten binnen twee jaar? Rond de €3k ?
                            Het is dageklijks bruikbaar als die werkt. Buren van mijn ouders hebben 2 Lancia's. Nu hebben die geen problemen maar hun vorige Kappa, een berline 2.0 turbo, stond elke dag wel in panne. Een zeer mooie auto maar zoveel problemen mee.

Comment

• Kappa sedan.

Met 2.4 motor.

Blauwe met blauw fluweel binnenin ==>

Zo eentje hebben we eens gehuurd voor reis naar Italië.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

proper

Comment

• Ik vind die Kappa's heerlijk
                                  Als het te doen is, zou dit wel eens mijn eerste auto kunnen zijn... *droomt verder*

Comment

• Jouw wagen?

Specs? Want aan de uiterlijkheden van de motor te zien, is dat niet de standaard 200pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Jouw wagen?

Specs? Want aan de uiterlijkheden van de motor te zien, is dat niet de standaard 200pk
                                      Ja, leuk he!

kijk hier http://it.youtube.com/watch?v=MrjcZqi9M0o 14 april is terug met veel meer pk's

Comment

• Jaloers.

Comment

Working...
                                        X