Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk koop er later eene.
Zo ne zwarten met die antraciete velgen en een 3.2 V6 in.
lekk0r.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtensmaak
Ma echt. Vroeger vond ik zo'n Thesis echt een gedrocht van hier tot in weetikveel. Maar in die uitvoering is die gewoon DIK.
Man toch wat een stijl.
Comment
-
Deze
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=29985396&__lp=2&scopeId=C&sort Option.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.s ortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=14700& makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.sea rchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFree text=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=fals e&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistra tionDate=2005-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUn repaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString= 〈=de&pageNumber=2
Maar dan in 3.0 V6.
(bestaat dat wel in Centenario?)
En zwart interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDju, zoveel vraag naar Thesisen in dit topic.
Ik wou net zo eentje binnen 15 jaar kopen aan cheapass prijzen.
binnen een jaar of 4...aan 7000 euro ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenItaliaanse premium-wagens-waarde-verliezen
-thesis
-C6
-XJ
allemaal met de lekker spectaclair waardeverlies waardoor je er evenveel voor geeft als een een okkasie golf of astra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenWeet er iemand hoeveel van die dingen er ongeveer gemaakt zijn eigenlijk?
de totale productie zal dan niet veel hoger liggen dan enkele duizendjes, schat ik, dat is dus ... weinig
Comment
-
Zeldzaamheid: een Dedra benzine met slechts 90k kms voor geen geld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZeldzaamheid: een Dedra benzine met slechts 90k kms voor geen geld...
http://www.kapaza.be/Autos/Lancia/96...weinig_km.htmlDie dingen zijn echt zo verdomd goedkoop nu hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk koop er later eene.
Zo ne zwarten met die antraciete velgen en een 3.2 V6 in.
lekk0r.
Eergisteren heb ik trouwens op één dag twee verschillende Thesissen gespot, allebei in een kleur waarin ik ze nog nooit had gezien: lichtgrijs metallic en donkergroen metallic... Het was dus een topdagsigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Comment