Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWat scheelt er met die Blu Lagos?
te getrokken banden ofwat?
Het staat écht niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMierenneuker
Maar ergens hebt ge wel gelijk
Als't over zo'n auto's gaat MOET je mierenneuken imo.
Comment
-
Onzen Ypsilon. Wat een retegeil bakje. Ongelofelijk hoe gééstig zo'n klein, simpel, eenvoudig, basic autootje kan zijn. Vandaag nog 'es een toertje ermee gedaan (dat ding moet af en toe 'es in toeren gereden worden, m'n vriendin gaat er quasi nooit mee boven de 3.000 tpm), en 'k heb van de eerste tot de laatste seconde genoten. 1,2-liter atmo achtklepper naft met de volle sixty horsies.
Comment
-
Voor de geïnteresseerden, deze Stratos komt volgende week naar de Ypres Historic Rally:
Net als deze prachtige Fulvia van de Duitser Mike Rottar (zie bijlage)
Kheb trouwens mijn zinnen gezet op een mooie witte Delta Integrale Evo I, mss binnenkort meer nieuws daarover...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Lancia Delta HPE 1.6 16vvt
Hallo iedereen,
Ik ben hier nieuw op deze site & wou even melden dat ik sinds kort ook een trotse bezitter ben van een lancia lybra SW. Heerlijk karretje moet ik toegeven Mijn vorige auto was ook een Lancia nl, Delta HPE
Omwille van mijn nieuwe aankoop verkoop ik mijn Delta
1.6 16vvt
103pk
0-100 km/h in 11 sec
tal van opties: half leder-alcantara recaro sport interieur (zwart & beige), automatisce klimaatregeling, elektrische ruiten, servostuur, centrale vergrendeling, radio/cd, mistlampen voor, achter, originele lancia velgen 15inch + 17 inch 5 spaaks velgen met nieuwe banden, automatische + sportophanging.
Auto is van 1999 met 150.000km
Geïnteresseerden? Zoja kan ik enkele foto's uploaden.
Greetz !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenVoor de geïnteresseerden, deze Stratos komt volgende week naar de Ypres Historic Rally:
Net als deze prachtige Fulvia van de Duitser Mike Rottar (zie bijlage)
Kheb trouwens mijn zinnen gezet op een mooie witte Delta Integrale Evo I, mss binnenkort meer nieuws daarover...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDe eerste Integrale's zijn net zoals ik youngtimer geworden dit jaar. Nog 5 jaar en ze worden weer duurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten250 euro, op kapaza
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDie ziet er, op de foto's allesinds, nog niet zo slecht uit. Met wat kennis van zake is 'ie zeker te redden. 250€ voor een stukje vergeten glorie. Koopje.
Ik heb voor't moment een donkerrode '80 Beta Coupé 2.0 staan in een garage waar ik eens aan zou moeten beginnen.
Maarja andere dingen eerst: m'n nieuwe auto in ontvangst nemen! Maandag komt de garage terug uit congé en ik weet dat hij al binnen is dus het is aftellen... 't Is een specialleke da ik dan hier ook wel zal plaatsen!
Bij deze: ik ben Mathias en dit was mijn eerste post!
Comment
Comment