Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Veel beter.

Comment

• Wat scheelt er met die Blu Lagos?

te getrokken banden ofwat?
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Wat scheelt er met die Blu Lagos?

te getrokken banden ofwat?

Het staat écht niet.

Comment

• Mierenneuker

Maar ergens hebt ge wel gelijk

Comment

• Race-liveries zijn vet

Helaas gaan we waarschijnlijk geen opvolger meer krijgen

Comment

• 3 x Gialla

check die body-roll

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Mierenneuker

Maar ergens hebt ge wel gelijk

Als't over zo'n auto's gaat MOET je mierenneuken imo.

Comment

• Onzen Ypsilon. Wat een retegeil bakje. Ongelofelijk hoe gééstig zo'n klein, simpel, eenvoudig, basic autootje kan zijn. Vandaag nog 'es een toertje ermee gedaan (dat ding moet af en toe 'es in toeren gereden worden, m'n vriendin gaat er quasi nooit mee boven de 3.000 tpm), en 'k heb van de eerste tot de laatste seconde genoten. 1,2-liter atmo achtklepper naft met de volle sixty horsies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Voor de geïnteresseerden, deze Stratos komt volgende week naar de Ypres Historic Rally:

Net als deze prachtige Fulvia van de Duitser Mike Rottar (zie bijlage)

Kheb trouwens mijn zinnen gezet op een mooie witte Delta Integrale Evo I, mss binnenkort meer nieuws daarover...
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Lancia Delta HPE 1.6 16vvt

Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw op deze site & wou even melden dat ik sinds kort ook een trotse bezitter ben van een lancia lybra SW. Heerlijk karretje moet ik toegeven Mijn vorige auto was ook een Lancia nl, Delta HPE
                          Omwille van mijn nieuwe aankoop verkoop ik mijn Delta
                          1.6 16vvt
                          103pk
                          0-100 km/h in 11 sec
                          tal van opties: half leder-alcantara recaro sport interieur (zwart & beige), automatisce klimaatregeling, elektrische ruiten, servostuur, centrale vergrendeling, radio/cd, mistlampen voor, achter, originele lancia velgen 15inch + 17 inch 5 spaaks velgen met nieuwe banden, automatische + sportophanging.
                          Auto is van 1999 met 150.000km

Geïnteresseerden? Zoja kan ik enkele foto's uploaden.

Greetz !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                            Voor de geïnteresseerden, deze Stratos komt volgende week naar de Ypres Historic Rally:

Net als deze prachtige Fulvia van de Duitser Mike Rottar (zie bijlage)

Kheb trouwens mijn zinnen gezet op een mooie witte Delta Integrale Evo I, mss binnenkort meer nieuws daarover...
                            Zou die stratos meerijden tijdens de shakedown? ik meen me te herinneren dat twee jaar geleden de stratos niet meegereden heeft tijdens de testritten... was natuurlijk het enige waar ik naar kon gaan kijken
                            2000 Lancia Delta 1.9 TD
                            2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                            eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De eerste Integrale's zijn net zoals ik youngtimer geworden dit jaar. Nog 5 jaar en ze worden weer duurder.

Comment

• Comment

• 250 euro, op kapaza
                                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                      De eerste Integrale's zijn net zoals ik youngtimer geworden dit jaar. Nog 5 jaar en ze worden weer duurder.
                                      onderhoud ze maar eens, ze waren jong al niet betaalbaar, laat staan na 25 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                        250 euro, op kapaza
                                        Die ziet er, op de foto's allesinds, nog niet zo slecht uit. Met wat kennis van zake is 'ie zeker te redden. 250€ voor een stukje vergeten glorie. Koopje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                          Die ziet er, op de foto's allesinds, nog niet zo slecht uit. Met wat kennis van zake is 'ie zeker te redden. 250€ voor een stukje vergeten glorie. Koopje.
                                          Niets te koopje, de rechter A-stijl is doorgeroest en dat is nog maar het begin zo te zien. Is eerder (spijtiggenoeg) voor onderdelen. Je moet ze me niet leren kennen...

Ik heb voor't moment een donkerrode '80 Beta Coupé 2.0 staan in een garage waar ik eens aan zou moeten beginnen.

Maarja andere dingen eerst: m'n nieuwe auto in ontvangst nemen! Maandag komt de garage terug uit congé en ik weet dat hij al binnen is dus het is aftellen... 't Is een specialleke da ik dan hier ook wel zal plaatsen!

Bij deze: ik ben Mathias en dit was mijn eerste post!

Comment

Working...
                                          X