Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als dat ding vol water staat zal alle elektriek ook wel verandert moeten worden zeker?
    Knap ding! Hou ons zeker op de hoogte hoe de zaken lopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Als dat ding vol water staat zal alle elektriek ook wel verandert moeten worden zeker?
      Knap ding! Hou ons zeker op de hoogte hoe de zaken lopen.
      Ik vrees er idd ook voor, maar ja er zit geen tijdsdruk op, we gaan hem op het gemak opknappen. We moeten nog wel zien of de bodemplaat nog deftig is...
      Ik hou jullie op de hoogte. Zaterdag wordt hij waarschijnlijk weggehaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Bedankt, ja dat beseffen we, we gaan hem waarschijnlijk helemaal strippen en herspuiten. Heb je misschien tips hoe aan onderdelen te geraken?

Is al gebeurd, ik probeer ze er eens op te zetten
        Voor onderdelen: www.bielstein.com of www.martinwillems.nl.
        Let wel: ze hebben bij bielstein een uitgebreide catalogus, maar dat wil niet zeggen dat ze alles zomaar in huis hebben Als je iets specifiek zoekt, best gewoon eens mailtje sturen of bellen (tip: ze spreken ook Engels!)
        En ook op e-bay vind je wel veel, zowel nieuw als tweedehands.
        Als ik nog op iets kom, laat ik het wel weten.
        Van waar ben je ergens?
        sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
          Voor onderdelen: www.bielstein.com of www.martinwillems.nl.
          Let wel: ze hebben bij bielstein een uitgebreide catalogus, maar dat wil niet zeggen dat ze alles zomaar in huis hebben Als je iets specifiek zoekt, best gewoon eens mailtje sturen of bellen (tip: ze spreken ook Engels!)
          En ook op e-bay vind je wel veel, zowel nieuw als tweedehands.
          Als ik nog op iets kom, laat ik het wel weten.
          Van waar ben je ergens?
          Bedankt! Dat is een grote hulp!
          Ik ben van Lint, bij Antwerpen.

Comment

• Wat denken jullie van deze schoonheid ?
            Meer foto's op Alfa Romeo Pictures

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten

Wat denken jullie van deze schoonheid ?
              Meer foto's op Alfa Romeo Pictures
              Lancia en Zagato, perfect blend

Comment

Bedankt! Dat is een grote hulp!
                Ik ben van Lint, bij Antwerpen.
                Nog eentje: http://stores.ebay.com/Ricambi-Automobilia
                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Compagnon haakt af, het project gaat niet door dus, hij vreest dat er teveel geld geïnvesteerd moet worden om hem terug deftig te krijgen. Maar nu wil ik hem graag verkopen in de staat zoals hij nu is. Wat kan ik dus vragen voor een Fulvia, in slechte staat, maar volgens mij wel een goede restauratiebasis. Ruiten zijn eruit, wat deuken, ingedeukt dak, kleine roestplekken (oppervlakkig, slechts 1 echt gat) en hij rijdt al 15 jaar niet meer. Zou ik er nog 1000€, desnoods in stukken, van kunnen krijgen?

Comment

Compagnon haakt af, het project gaat niet door dus, hij vreest dat er teveel geld geïnvesteerd moet worden om hem terug deftig te krijgen. Maar nu wil ik hem graag verkopen in de staat zoals hij nu is. Wat kan ik dus vragen voor een Fulvia, in slechte staat, maar volgens mij wel een goede restauratiebasis. Ruiten zijn eruit, wat deuken, ingedeukt dak, kleine roestplekken (oppervlakkig, slechts 1 echt gat) en hij rijdt al 15 jaar niet meer. Zou ik er nog 1000€, desnoods in stukken, van kunnen krijgen?
                    Ik vreesde er eerlijk gezegd al een beetje voor... Post anders eens een foto van hoe hij er nu bij staat. Van welk bouwjaar is hij? Als het een derde serie is (van na 1969, toen Lancia is overgenomen door Fiat), ligt de waarde voor puristen sowieso al lager dan die van een eerste of tweede serie en dan zou 1000 euro voor de auto in zijn geheel al optimistisch zijn. Vriend van mij heeft ooit een gezandstraalde lege kas van een Fulvia met alle onderdelen netjes in dozen verkocht voor 500 euro... Hoeveel hij in onderdelen zou opbrengen, daar heb ik niet echt een idee van, maar vermoedelijk zullen dingen als koplampen enzo er al niet meer zo schitterend uitzien zeker?

Comment

• Comment

• Jammer vd dakspoiler. *zucht*
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Thesis 2.0T. Gaat nog goed vooruit zo te zien
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

welk is eigenlijk de beste motorkeuze voor in een Thesis?

Comment

Thesis 2.0T. Gaat nog goed vooruit zo te zien
                              + YouTube Video

De 2.0T vind ik persoonlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten

heeft deze een tijdje geleden niet tekoop gestaan ergens rond de streek van lanaken?
                                Zo ja dan ben ik er ooit nog naar gaan kijken en een testridje gemaakt.
                                Anders lijkt de bestikkering er heel fel op

Comment

Thesis 2.0T. Gaat nog goed vooruit zo te zien
                                  + YouTube Video

Wij hebben thuis nog zo'n thesis 2.0T gehad. Die gaat inderdaad goed vooruit. Heeft wel klein beetje last van een turbogat. Heb met de 3.2 (alfa v6) ook gereden indertijd en dat lijkt me toch de betere keuze. Niet de 3.0 want deze is aan de trage kant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
                                    heeft deze een tijdje geleden niet tekoop gestaan ergens rond de streek van lanaken?
                                    Zo ja dan ben ik er ooit nog naar gaan kijken en een testridje gemaakt.
                                    Anders lijkt de bestikkering er heel fel op
                                    In Hasselt heeft die ook nog even gestaan bij de Hasselt mini store.
                                    Is de laatste jaren al meermaals verkocht. Dan heb ik zoal mijn twijfels erover.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freud Bekijk Berichten
                                      Wij hebben thuis nog zo'n thesis 2.0T gehad. Die gaat inderdaad goed vooruit. Heeft wel klein beetje last van een turbogat. Heb met de 3.2 (alfa v6) ook gereden indertijd en dat lijkt me toch de betere keuze. Niet de 3.0 want deze is aan de trage kant.
                                      Thesis

Ooit koop ik mij zoiets
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Thesis

Ooit koop ik mij zoiets
                                        Idem hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freud Bekijk Berichten

Ik kan je verzekeren dat een 3.0 meer dan vlot vooruitgaat, vooral als de motor goed ingereden is geweest. Trouwens, zo'n 2.0T kan qua motorgeluid al helemaal niet tippen aan de romige V6! IK vind persoonlijk ook dat een automatische versnellingsbak in een auto zoals de Thesis een must is, iets wat met de 2.0T niet mogelijk is.

Comment

Working...
                                          X