Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind de 3.0 ook wat makjes, maar ik volg je in 't feit dat 't een vreemde combinatie is, een Thesis en een 2.0t. Fau sex moes zaain!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Macresco Bekijk Berichten
      In Hasselt heeft die ook nog even gestaan bij de Hasselt mini store.
      Is de laatste jaren al meermaals verkocht. Dan heb ik zoal mijn twijfels erover.
      Degene waar ik naar gaan kijken was had in ieder geval pas redelijk wat kosten gedaan. Ik heb niet echt bekeken wat de eigenaars-historiek was. Maar ik geloof dat hij uit was ingevoerd origineel.
      Nu ik was toen opzoek naar eentje die nog volledig OEM was (zoals uit de fabriek ooit) en dat was deze niet echt dus ben ik niet echt heel ver gegaan in alles napluizen. Maar volgens mijn bescheide mening was hij technisch wel inorde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hasselair Bekijk Berichten
        Ik kan je verzekeren dat een 3.0 meer dan vlot vooruitgaat, vooral als de motor goed ingereden is geweest. Trouwens, zo'n 2.0T kan qua motorgeluid al helemaal niet tippen aan de romige V6! IK vind persoonlijk ook dat een automatische versnellingsbak in een auto zoals de Thesis een must is, iets wat met de 2.0T niet mogelijk is.
        Ik reed ook al met de 3.0 automaat. Deze is zeker niet traag maar snel is ie ook weer niet. Vlot is het juiste woord. Een 2.0 voelt een stuk sneller aan al scheelt dat niet zoveel in werkelijkheid. Inderdaad is een automaat wel aan te raden in die auto. Daarom dat de 3.2 automaat de beste optie is. Uiteraard klinkt de V6 beter dan de 2.0 maar de vijfpitter klinkt ook niet slecht vind ik.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Haast u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
            Die is van een forumlid, Sepultura of zoiets noemt hij hier.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
              Die is van een forumlid, Sepultura of zoiets noemt hij hier.
              die was van forumlid Sepultura, dacht ik.

Comment

• Inderdaad, die deuk zit er nog steeds in precies. (was s'nachts iemand op ingereden toen 'ie voor de deur geparkeerd stond) Voor de rest een heel goed exemplaar. Nooit last mee gehad. Beetje zonde dat ik hem weg heb gedaan, in mei is hij oldtimer.

Comment

• De Ypsilon doet dat nog altijd schitterend! Best stadskarretje ever, wat mij betreft. 1.2 8v Fire = da shit.

Wel hoognodig 'es die 16" velgjes uit Italië hierheen laten komen.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Zoiets vergeef je toch elk potentieel mankementje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      http://www.kapaza.be/Autos/Lancia/14...1300_1989.html

Zoiets vergeef je toch elk potentieel mankementje?

Als m'n 33 niet meer gemaakt geraakt doe ik een bod denk ik.
                      Is dat een bluts links vooraan op de 3e foto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                        Als m'n 33 niet meer gemaakt geraakt doe ik een bod denk ik.
                        Is dat een bluts links vooraan op de 3e foto?

das een bluts

Comment

• Vanmiddag een toerke gedaan met deze beauty, ne maat van mij is serieus aan het overwegen om hem te kopen:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Zeg uw maat dat hij smaak heeft
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Thesis blijft knap !!
                                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  De Ypsilon doet dat nog altijd schitterend! Best stadskarretje ever, wat mij betreft. 1.2 8v Fire = da shit.

Wel hoognodig 'es die 16" velgjes uit Italië hierheen laten komen.
                                  Deze zouden volgens mij schitterend onder een Ypsi staan. Retroheid.

Ik vrees echter voor de prijs.

Comment

• Voor die Thesis kan ik alleen maar zeggen......kopen dat ding...
                                    Zodra ik de zitplaatsen van de Phedra niet meer nodig heb komt er zeker een Thesis.

Comment

• Thesis is zo zalig hé

En die velgjes op die 500 hierboven --> WTF hoe vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                        Deze zouden volgens mij schitterend onder een Ypsi staan. Retroheid.

Ik vrees echter voor de prijs.
                                        Kruisjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Kruisjes.
                                          't Waren deze

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X