Horror en heiligshennis op de Detroit Motor Show,en dan bedoel ik niet dat madammeke.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
What the bloody freakin' fuck?!?
En anderzijds : als ze zo zéker kunnen overleven, is 't mij goed.
Edit : I'll rephrase. Als ze daarmee zo'n potje kunnen sparen dat er dra weer een échte Delta Integrale komt, zo'n in your face rallye-style straatrakker dat 'n broertje dood heeft aan politesse, dan is 't mij goed.
Comment
-
De laatste A112kes 'waren' Lancia's. Want achter op de mijne staat toch écht wel lancia A112 hoor (op de neus het driehoekske van Autobianchi en op de zijkant Junior, dus ik maak mij echt geen illusies qua prestaties haha) Maar voor zover ik mij herinner had Fiat in een koopaanval Autobianchi binnengedaan, en ontbrak er bij Lancia een kleintje in het gamma.
Ik dàcht dat het zoiets geweest was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenDe laatste A112kes 'waren' Lancia's. Want achter op de mijne staat toch écht wel lancia A112 hoor (op de neus het driehoekske van Autobianchi en op de zijkant Junior, dus ik maak mij echt geen illusies qua prestaties haha) Maar voor zover ik mij herinner had Fiat in een koopaanval Autobianchi binnengedaan, en ontbrak er bij Lancia een kleintje in het gamma.
Ik dàcht dat het zoiets geweest was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenDe laatste A112kes 'waren' Lancia's. Want achter op de mijne staat toch écht wel lancia A112 hoor (op de neus het driehoekske van Autobianchi en op de zijkant Junior, dus ik maak mij echt geen illusies qua prestaties haha) Maar voor zover ik mij herinner had Fiat in een koopaanval Autobianchi binnengedaan, en ontbrak er bij Lancia een kleintje in het gamma.
Ik dàcht dat het zoiets geweest wassigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
heb er zo verschillende gehad. mijn eerste was zelfs ook met wielkastverbreders
en een rolkooi. In 1984 nog een splinternieuwe A112 ABARTH gekocht. Dit was
toen al onder de naam Lancia.
In begin van de jaren 80 zelfs nog rally mee gereden samen met mijn broer.
zeer leuk wagentje !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZie juist dat ik nog een 10-tal foto's heb van een andere A112 Abarth, hier posten of...?
Edit: enfin, maakt nie uit, gewoon postenLast edited by betaveloce; 05/03/2010, 20:11.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenHorror en heiligshennis op de Detroit Motor Show,en dan bedoel ik niet dat madammeke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk BerichtenEdit: enfin, maakt nie uit, gewoon posten
Comment
Comment