Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Horror en heiligshennis op de Detroit Motor Show,en dan bedoel ik niet dat madammeke.

Comment

• What the bloody freakin' fuck?!?

En anderzijds : als ze zo zéker kunnen overleven, is 't mij goed.

Edit : I'll rephrase. Als ze daarmee zo'n potje kunnen sparen dat er dra weer een échte Delta Integrale komt, zo'n in your face rallye-style straatrakker dat 'n broertje dood heeft aan politesse, dan is 't mij goed.

Comment

• Dit topic komt het dichtste in de buurt denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Fiat lovers geen betere optie?

Maar wel een vette A112.

Comment

• Ik dacht dat de Autobianchi A112 was gemaakt in samenwerking met Lancia, but I could be wrong.

Nog eentje

Comment

• De laatste A112kes 'waren' Lancia's. Want achter op de mijne staat toch écht wel lancia A112 hoor (op de neus het driehoekske van Autobianchi en op de zijkant Junior, dus ik maak mij echt geen illusies qua prestaties haha) Maar voor zover ik mij herinner had Fiat in een koopaanval Autobianchi binnengedaan, en ontbrak er bij Lancia een kleintje in het gamma.
              Ik dàcht dat het zoiets geweest was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                De laatste A112kes 'waren' Lancia's. Want achter op de mijne staat toch écht wel lancia A112 hoor (op de neus het driehoekske van Autobianchi en op de zijkant Junior, dus ik maak mij echt geen illusies qua prestaties haha) Maar voor zover ik mij herinner had Fiat in een koopaanval Autobianchi binnengedaan, en ontbrak er bij Lancia een kleintje in het gamma.
                Een driehoeksrelatie dus?

Comment

• hmm, daar begon het mee denk ik, maar feitelijk is het allemaal nog ingewikkelder.
                  Op de luchtfilter staat namelijk in koeien van letters FIAT
                  hahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                    De laatste A112kes 'waren' Lancia's. Want achter op de mijne staat toch écht wel lancia A112 hoor (op de neus het driehoekske van Autobianchi en op de zijkant Junior, dus ik maak mij echt geen illusies qua prestaties haha) Maar voor zover ik mij herinner had Fiat in een koopaanval Autobianchi binnengedaan, en ontbrak er bij Lancia een kleintje in het gamma.
                    Klopt als een bus. En zijn opvolger, de Y10, was in Italië ook nog Autobianchi en in de rest van Europa Lancia...
                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Voor de liefhebbers:

Comment

• heb er zo verschillende gehad. mijn eerste was zelfs ook met wielkastverbreders
                        en een rolkooi. In 1984 nog een splinternieuwe A112 ABARTH gekocht. Dit was
                        toen al onder de naam Lancia.

In begin van de jaren 80 zelfs nog rally mee gereden samen met mijn broer.

zeer leuk wagentje !

Comment

• Zie juist dat ik nog een 10-tal foto's heb van een andere A112 Abarth, hier posten of...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            Zie juist dat ik nog een 10-tal foto's heb van een andere A112 Abarth, hier posten of...?
                            Of anders hier, als het dan toch een Abarth is: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28905 ?

Edit: enfin, maakt nie uit, gewoon posten
                            Last edited by betaveloce; 05/03/2010, 20:11.
                            sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Hazo, dus ik heb nog een échte Lancia
                              Moet ze trouwens nog eens dringend poetsen, ons Irma.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                  Horror en heiligshennis op de Detroit Motor Show,en dan bedoel ik niet dat madammeke.

I prefer the babe over the car in this case.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                                    Edit: enfin, maakt nie uit, gewoon posten
                                    Bij deze, foto's genomen begin september op de VAS-slalom te Tongeren. (En het zijn er meer dan ik dacht)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Vet stuurtje

Comment

Working...
                                          X