Toch een stoer bak zo'n integrale, maar spijtig dat ze zo fragiel zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyToch een stoer bak zo'n integrale, maar spijtig dat ze zo fragiel zijn.
zeer plezante wagen, trekt zeer goed op 5,7sec als ik me niet vergis. leuk gevoel door turbo. Uitstekende wegligging, wel jammer dat de differentielen zich 60-40 verhouden. Niet zo goed voor het driftwerk.
Maar je koopt best 1 met kapotte motor en dan motor volledig laten reviseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenOorspronkelijk geplaatst door CarlitoGewone delta is heel saai en plat, Integrale heeft bredere wielkasten en is vet
Integrale:
Hier, staan ze allemaal....
En dit is een 8V integrale:
Toch ook duidelijk te zien die brede wielkasten he...
Comment
-
van de gewone integrale's (niet evo's) lopen de verbrede wielkassen maar tot de helf van de achterdeur. En hebben dubbele uitlaat. De evo's kun ja makkelijk herken aan de uitlaat, wielkassen en lichten, grote licht vanbinnen, kleinste buiten.
en verschil tussen 8v en 16v is gewoon de motorkap denk ik, minder luchtinlaten en geen verhoog in de motorkap. en wss ook de zetels.
Comment
-
-
Lancia delta van mijn neef
Voor een prikje kunnen kopen maar toch nog helemaal in orde. Er was enkel geprutst aan de goedenplank (gaten voor boxen) en aan de uitlaat. Maar alles komt weer volledig origineel. Met zo'n auto is het natuurlijk wel een voordeel als je zelf een garage hebt.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Gastjes, voor eens & voor altijd: knoop het volgende es goed in jullie oorkes :
Een Evo 3 bestaat gewoonweg niet. Verkeerdelijk wordt de eerste versie vd Integrale 16V (D.i. het model zonder spoilerke & iets minder breed) ook wel Evo1 genoemd . De 1991-1992 Evo 2 & de 1993-1995 versie Evo 3.
Niet dus: De mijne was een Evo1 , vanaf 1993 werd dit een Evo2 (met standaard iets ander instrumentenbord, met katalysator , verbeterde kuipzetels & 16" velgen).
Dagge 't dus nooit meer vergeet!!!!!Last edited by Vanni; 07/06/2006, 00:22.
Comment
Comment