Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Toch een stoer bak zo'n integrale, maar spijtig dat ze zo fragiel zijn.

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
      Gewone delta is heel saai en plat, Integrale heeft bredere wielkasten en is vet

      Integrale:

      nu toon je wel evo 2 of 3. Dat zijn de hele brede
      Last edited by ; 06/06/2006, 20:31.

      Comment


      • #43
        Ik vind het vooral frapant hoe lelijk de gewone is eigenlijk, terwijl de integrale zoo vet is.

        (in mijn ogen dit alles natuurlijk)

        En dat fragiel, tja... das op te lossen he..

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
          machtig, de delta s4

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Japy
            Toch een stoer bak zo'n integrale, maar spijtig dat ze zo fragiel zijn.
            men neef heeft er drie gehad, nu nog 1 aan het heropbouwen.

            zeer plezante wagen, trekt zeer goed op 5,7sec als ik me niet vergis. leuk gevoel door turbo. Uitstekende wegligging, wel jammer dat de differentielen zich 60-40 verhouden. Niet zo goed voor het driftwerk.

            Maar je koopt best 1 met kapotte motor en dan motor volledig laten reviseren.

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door alexen
              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
              Gewone delta is heel saai en plat, Integrale heeft bredere wielkasten en is vet

              Integrale:

              nu toon je wel evo 2 of 3. Dat zijn de hele brede


              Hier, staan ze allemaal....

              En dit is een 8V integrale:

              Toch ook duidelijk te zien die brede wielkasten he...

              Comment


              • #47
                van de gewone integrale's (niet evo's) lopen de verbrede wielkassen maar tot de helf van de achterdeur. En hebben dubbele uitlaat. De evo's kun ja makkelijk herken aan de uitlaat, wielkassen en lichten, grote licht vanbinnen, kleinste buiten.

                en verschil tussen 8v en 16v is gewoon de motorkap denk ik, minder luchtinlaten en geen verhoog in de motorkap. en wss ook de zetels.

                Comment


                • #48
                  Ik opteer voor een Evo II Club italia



                  Comment


                  • #49
                    voor wie goed italiaans kan: http://www.lanciadelta.org/

                    Comment


                    • #50
                      de blue lagos: prachtig (vind ik)




                      de martini mag er ook zijn:

                      Comment


                      • #51
                        ik eerder voor een witte evo 2... of een knalrode

                        Comment


                        • #52
                          Martini 6 (310st) of Club Italia (15st) liefst

                          Alleen kost een Martini 6 28.000€

                          Comment


                          • #53
                            is er hier op het forum een echte integrale kenner?
                            Er bestaan veel misverstanden over de nummering van de evo's. volgens sommigen zijn er maar 2 evo's andere zeggen 3 evo's.

                            ik dacht evo 1: de brede integrale's
                            evo 2: de integrale's met de kuipzetels
                            evo 3: ?????

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                              is er hier op het forum een echte integrale kenner?
                              Vanni?

                              Comment


                              • #55
                                Club Italia aub. Eigelijk maakt de serie mij niet uit, als het maar een Integrale EVO is.

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                  Martini 6 (310st) of Club Italia (15st) liefst

                                  Alleen kost een Martini 6 28.000€
                                  daar koop ik me wel een sportevo voor

                                  Comment


                                  • #57
                                    Lancia delta van mijn neef










                                    Voor een prikje kunnen kopen maar toch nog helemaal in orde. Er was enkel geprutst aan de goedenplank (gaten voor boxen) en aan de uitlaat. Maar alles komt weer volledig origineel. Met zo'n auto is het natuurlijk wel een voordeel als je zelf een garage hebt.
                                    Bijgevoegde Bestanden

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                                      daar koop ik me wel een sportevo voor
                                      Idd. Ieder zijn smaak

                                      Maar zo een sportevo is wel minder exclusief denk ik

                                      Maar ik zou me ook geen Lancia kopen

                                      Comment


                                      • #59
                                        Gastjes, voor eens & voor altijd: knoop het volgende es goed in jullie oorkes :

                                        Een Evo 3 bestaat gewoonweg niet. Verkeerdelijk wordt de eerste versie vd Integrale 16V (D.i. het model zonder spoilerke & iets minder breed) ook wel Evo1 genoemd . De 1991-1992 Evo 2 & de 1993-1995 versie Evo 3.

                                        Niet dus: De mijne was een Evo1 , vanaf 1993 werd dit een Evo2 (met standaard iets ander instrumentenbord, met katalysator , verbeterde kuipzetels & 16" velgen).

                                        Dagge 't dus nooit meer vergeet!!!!!
                                        Last edited by Vanni; 07/06/2006, 00:22.
                                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

                                        Comment


                                        • #60
                                          Voor mij een gele please.

                                          Een lelijke doos waarmee je indertijd testarossa's op hun doos gaf.

                                          De buurman heeft nog zo eentje gehad maar ik mocht er niet mee rijden

                                          Comment

                                          Working...
                                          X