Oorspronkelijk geplaatst door Vanni
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceOk, want der staan hier twee Delta's aan de plaatselijke Ferrari-garage.
Bij de ene hing er vanachter een kleine sticker met "Integrale" op, maar bij de andere niks, vandaar
Die andere blijkt dus ook een Integrale te zijn, want hij had duidelijk bredere wielkasten, en ik denk dat hij te koop staat.
Binnenkort eens foto'kes gaan trekken
Comment
-
heeft hier wss al ergens gestaan
Comment
-
-
Lekker:
Integrale vs Fiat Coupe 2.0
Comment
-
Kan iemand me wat meer vertellen over de betrouwbaarheid van Lancia heden ten dage? Zijn ze betrouwbaar? Hebben ze veel last van mankementen...? Vooral gericht op een Lancia Lybra...
kwalitatief denk ik dat het zo ongevee rop dezlfde lijn zit als de alfa... dus liefst kiezen voor ene al wat later model...
een vriend van mij heeft er hem 2 jaar geleden een gekocht wegens de lage prijzen en standaard navigatiesysteem dat op elke lybra zit en hij heeft er nog geen problemen mee gehad... alleen vele waardeverlies maar dat maakt hem dna ook een superwagne op de 2ehandsmarkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusKan iemand me wat meer vertellen over de betrouwbaarheid van Lancia heden ten dage? Zijn ze betrouwbaar? Hebben ze veel last van mankementen...? Vooral gericht op een Lancia Lybra...
thx
rijdt nu met een NNC Merc E200cdi en is daar wel nog veel contenter van ... maar 't is niet te vergelijken natuurlijk1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment