ja, elegant is niet gelijk het eerste wat in je opkomt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja, elegant is niet gelijk het eerste wat in je opkomt
de gewone Kappa heeft natuurlijk ook al iets potvisachtig, een beetje zoals de laatste Scorpio vind iksigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenEn dan die nummerplaat icm de foto!
Toevallig niet te vinden 1920px breed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenSuper! Heb jij er vroeger ook zo geentje gehad? Zie er vaak eentje rijden met een redelijk jonge kerel aan het stuur in het Antwerpse.
Ontopic: Gamma Coupées zijn ook schitterend:
Last edited by betaveloce; 23/03/2011, 17:05.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk BerichtenNooit echt goed geweten wat ik van dat model moet vinden...
Exclusief, dat wel
Een half jaar terug stond er een mooie te koop op kapaza. Die was eigenlijk in nieuwstaat met komplete historiek en van eerste eigenaar en zo. Ik heb toen gemaild en even overwogen... maar uiteindelijk toch maar het gezond verstand gebruikt. 2.4 naft en weinig praktisch. Heb echt wel die vierde deur nodig voor de moment.
Ik heb trouwens vandaag een dubbelganger van uwe rode gespot en ik heb em op foto (maar das voor later)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenGodverdommeEn dan die nummerplaat icm de foto!
Geef een seintje als je'm vindt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenDe eerste die ik in het echt zag, en het viel eigenlijk een beetje tegen.Minder indrukwekkend dan ik gedacht had. Had verwacht dat dat langer en breder ging zijn, maar hij was ongeveer even groot als die Fulvia ernaast...
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenGeef een seintje als je'm vindt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk heb trouwens vandaag een dubbelganger van uwe rode gespot en ik heb em op foto (maar das voor later)
?
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenAntwerp Classic Salon of Flanders Collection Car?
Deal.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenGodverdommeEn dan die nummerplaat icm de foto!
Comment
-
-
Comment