Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar wat ik eigenlijk kwijt wou : de Thesis die op 't salon van Parijs stond... zo'n speciale anniversary edition (ofzo) : duotone zilvergrijs/lichtzilver koetswerk, en binnenin bordeuxkleurig leder.
Mijne pa heeft van 1990 tot 2000 ook in een Dedra gereden.
Dit was onze enige auto en op die leeftijd (7-17 jaar) heeft zoiets nu eenmaal impact.
Sindsdien nog steeds een boontje voor Lancia.
Het was een donkerblauwe 1800 benzine, met velgjes en open dak.
Schitterende auto met een schitterend dashboard en ik kan mij nog steeds dat prachtige, sportieve geluid van de hoogtoerige motor herinneren!
, ik hou van die Dedra...wij hebben ook een open dakje . Als ik m'n rijbewijs heb sleur ik die kar wel eens mee naar een meeting ofzo. Hij klinkt inderdaad lekker!
Wel jammer dat dat ding plankhard is geveerd.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Maar wat ik eigenlijk kwijt wou : de Thesis die op 't salon van Parijs stond... zo'n speciale anniversary edition (ofzo) : duotone zilvergrijs/lichtzilver koetswerk, en binnenin bordeuxkleurig leder.
Foto's? Ik dacht trouwens dat jij niks van de Thesis moest hebben . Hier in de straat staat er een heel donkergrijze (net geen zwart), met beige alcantara interieur
Vroeger heb ik nog een klein jaartje m'n kinderbroeken versleten op de achterbank van een donkerblauwe Delta. Uitvoering : geen idee, 't is al lang geleden. En ongeveer in diezelfde tijd heeft 't niet veel gescheeld of ik zou ook m'n broekjes nog wat meer hebben versleten op de achterbank van een 8.32, maar aangezien de Lancia van m'n ma toen een erg povere indruk naliet inzake betrouwbaarheid, is 't er toch niet van gekomen.
Garage Plancke heeft er een staan,dat is de versie voor het 100 jarige bestaan van Lancia.Normaalgezien val ik ook niet zo voor de Thesis,maar deze is prachtig.Er is blijkbaar alleen deze kleurcombinatie voor deze speciale versie.
Voor iemand die in deze klasse van auto´s geintreseerd is is dit blijkbaar een koopje,alles wat er op kan van opties is gewoonweg standaard.
Comment