Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts


  • Comment


    • Comment


      • Comment




        • lanciaflavia,flavia coupe,flavia coupè,flavia coupé,flavia berlina,flavia sport,flavia convertibile,flavia vignale,lancia flavia,lancia,flavia,LANCIA,FLAVIA,Lancia,Flavia,autostoriche,auto storiche,A.S.I.,ASI,registro storico lancia,registro storico,auto d´epoca,auto epoca,old car,old cars,foto,documenti,italian car,autoclassiche,auto classiche,autosportive,auto sportive,free add,annunci gratuiti,free advertisement,motor advertisement,free motor advertisement,annunci,gratuiti motori,gratis,bacheca,annunci auto epoca,pininfarina,pinin farina,zagato,vignale,fulvia,appia,flaminia,aurelia,astura,beta,spider,convertibile,spayder,spyder,berlina,coupé,coupè,coupe,road,travel, Tutto sulla Lancia Flavia

          Comment


          • Comment



            • Comment


              • 1953 Lancia D20 Coupe partaking in the Targa Florio

                Comment


                • Goe bezig iceman

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Goe bezig iceman
                    Idd.
                    Allemaal prachtig materiaal hé.Rijdt Renske trouwens nog Lancia?

                    Spijtiggenoeg telt hier dezelfde discussie als in het Alfa-lovers topic.

                    Comment


                    • Ja, dit geeft aan wat een prachtig merk Lancia vroeger was, maar nu is het om te huilen.
                      Al zullen ze daar zelf wel anders over denken met die opgewarmde lijken met een Lancia badge.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                        Rijdt Renske trouwens nog Lancia?
                        Jazeker! Ondertussen heeft 'ie al meer dan 50.000 km, maar 't dingetje snort nog altijd elke kilometer met plezier. Ik blijf er zelf ook erg graag mee rijden. Wat een verschil in interieur-ambiance met de kale en plastiekerige Duitse en Franse concurrenten in die klasse...

                        't Is natuurlijk wel een Italiaantje, en dat betekent dat zo af en toe een elektronica-snufje de geest geeft. Bij onzen Ypsi is dat één van de lampjes achter het HVAC-paneeltje (en dat zou blijkbaar een wreed werk zijn om dat te vervangen, genre "heel het dashboard eruit en zeker nen dag werk") en wat vervelender is: continu airbag failure meldingen (met irritant gepiep er gratis bij).

                        Dat laatste moeten we dringend eens laten bekijken, maar ik ben bang voor gemakzuchtig "haa, dat betekent nieuwe airbags madammeke, hierzie, een factuur van 194.831 eur alstublieft dankuwel". Zeker bij de garage in Gent (Gent Motors), daar hebben ze ons een compleet slechte indruk nagelaten bij de herstelling na een ongevalletje: staan liegen terwijl we erbij stonden (wij wilden maar deels herstellen met de schadevergoeding van aansprakelijke tegenpartij, wat hen niet zinde dus hoog bij laag beweren dat we dan het recht op schadevergoeding zouden verliezen e.d.) en sinds 'ie (achteraan!) is hersteld daar schokt 'ie soms, piept er een riem bij momenten hard en is dus die airbag failure (wat vroeger ook al héél af en toe voorkwam) een continu feit.

                        'k Denk dat we 'm weer gaan binnensteken bij Decoopman in Izegem, vanwaar 'ie komt. Altijd erg vriendelijk en correct behandeld geweest.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                          Idd.
                          Allemaal prachtig materiaal hé.Rijdt Renske trouwens nog Lancia?

                          Spijtiggenoeg telt hier dezelfde discussie als in het Alfa-lovers topic.

                          http://www.autoforum.be/showthread.p...64#post4790764
                          Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Ja, dit geeft aan wat een prachtig merk Lancia vroeger was, maar nu is het om te huilen.
                          Al zullen ze daar zelf wel anders over denken met die opgewarmde lijken met een Lancia badge.
                          Totally agreed... echt om te huilen.

                          De nieuwe Ypsilon is wel nog oké, vind ik. En ook de Delta kan ik wel smaken. Maar de rest...

                          Comment


                          • De laatste maanden was ik quasi nooit online en ik volgde het allemaal niet meer, maar wat is er nu aan van die roadster van Lancia? De Flavia zeker? Komt die?

                            Comment


                            • weet je wat ?

                              er is geen italiaan met deftige zetel, dat ze nu van een amerikaan een stuurderszetel hebben kan ik enkel bejuichenen

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                De laatste maanden was ik quasi nooit online en ik volgde het allemaal niet meer, maar wat is er nu aan van die roadster van Lancia? De Flavia zeker? Komt die?
                                de Flavia komt idd, maar dat is een duffe vierzitscabrio en geen roadster
                                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Jazeker! Ondertussen heeft 'ie al meer dan 50.000 km, maar 't dingetje snort nog altijd elke kilometer met plezier. Ik blijf er zelf ook erg graag mee rijden. Wat een verschil in interieur-ambiance met de kale en plastiekerige Duitse en Franse concurrenten in die klasse...

                                  't Is natuurlijk wel een Italiaantje, en dat betekent dat zo af en toe een elektronica-snufje de geest geeft. Bij onzen Ypsi is dat één van de lampjes achter het HVAC-paneeltje (en dat zou blijkbaar een wreed werk zijn om dat te vervangen, genre "heel het dashboard eruit en zeker nen dag werk") en wat vervelender is: continu airbag failure meldingen (met irritant gepiep er gratis bij).

                                  Dat laatste moeten we dringend eens laten bekijken, maar ik ben bang voor gemakzuchtig "haa, dat betekent nieuwe airbags madammeke, hierzie, een factuur van 194.831 eur alstublieft dankuwel". Zeker bij de garage in Gent (Gent Motors), daar hebben ze ons een compleet slechte indruk nagelaten bij de herstelling na een ongevalletje: staan liegen terwijl we erbij stonden (wij wilden maar deels herstellen met de schadevergoeding van aansprakelijke tegenpartij, wat hen niet zinde dus hoog bij laag beweren dat we dan het recht op schadevergoeding zouden verliezen e.d.) en sinds 'ie (achteraan!) is hersteld daar schokt 'ie soms, piept er een riem bij momenten hard en is dus die airbag failure (wat vroeger ook al héél af en toe voorkwam) een continu feit.

                                  'k Denk dat we 'm weer gaan binnensteken bij Decoopman in Izegem, vanwaar 'ie komt. Altijd erg vriendelijk en correct behandeld geweest.
                                  mijn vriendin heeft er sinds april ook eentje, een 1.4 16V, en ik geef toe dat ik er ook supergraag mee rijd. Gelukkig nog niets mee voorgehad waar het autootje aan kon doen (zij wel met de flank tegen de achterbumper van een andere geparkeerde auto gereden en een band kapotgereden; en ikke onlangs de voorruit kapot)
                                  sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    weet je wat ?

                                    er is geen italiaan met deftige zetel, dat ze nu van een amerikaan een stuurderszetel hebben kan ik enkel bejuichenen

                                    Mijn Alfa Romeo 159 Sportwagon had superzalige zetels. Da's één van de punten waar hij nog iets beter was dan mijn nieuwe duitse überslee.

                                    En mijn Fiat Brava HSX (een versie die kortstondig verkocht is geweest, met standaard een soort sportzetels) had ook superzalige zetels.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      weet je wat ?

                                      er is geen italiaan met deftige zetel, dat ze nu van een amerikaan een stuurderszetel hebben kan ik enkel bejuichenen
                                      Ik zie het anders!

                                      Maar éigenlijk heb je wel deels gelijk. Italiaanse zetels zien er in de regel 100 keer beter uit dan ze werkelijk zitten. Er zijn wel Italianen met degelijk zitmeubilair, maar top zijn ze iig nooit (Thesis, 159, enz), of het moet gaan om optionele Recaro sportzetels oid.

                                      Anderzijds zijn er ook maar bitter weinig Amerikanen met deftig zitmeubilair, tenzij je meer dan 110 kilo weegt en Onslow heet ofzo. Zeker als de zetelbekleding bestaat uit wat Amerikanen "leder" noemen. Daar schuif je zo vanaf.

                                      Onzen Ypsi z'n zetelkes zijn alvast beter dan die van een Polo (zachter gevuld daar waar comfort gewenst is maar beter gevuld daar waar steun vereist is) maar of je dat dan daarom al "goeie zetels" mag noemen, mjah.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                                        mijn vriendin heeft er sinds april ook eentje, een 1.4 16V, en ik geef toe dat ik er ook supergraag mee rijd. Gelukkig nog niets mee voorgehad waar het autootje aan kon doen (zij wel met de flank tegen de achterbumper van een andere geparkeerde auto gereden en een band kapotgereden; en ikke onlangs de voorruit kapot)
                                        Den onzen is nen 1.2 8V en z'n grootste troef is dat je daar continu plankgas mee kan rijden zonder ooit rijbewijsbedreigende snelheden te halen. En verbruiken doet dat ook al niks, gesteld dat je goed gas geeft. Met rustige voet is die niet zuinig (gemiddeld zo'n 7,5 liter / 100 km in stedelijke omgeving), maar met zware voet wordt die nauwelijks gulziger (ik krijg 'm gemiddeld niet boven de 9 liter). Tof ding.

                                        O, ik vergat 't bijna nog: fanTAStische handrem heeft dat ding.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Zeker bij de garage in Gent (Gent Motors), daar hebben ze ons een compleet slechte indruk nagelaten bij de herstelling na een ongevalletje (...)
                                          Ga anders eens langs bij hun filiaal in Drongen? Onze Punto komt van bij Gent Motors en met de garage in Gent hebben we ook geen supergoede ervaring , terwijl de ervaring in Drongen een pak beter is!
                                          Last edited by Daan; 14/12/2011, 14:45.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X