Oorspronkelijk geplaatst door elio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
-
Vandaag nog even met Renske 'r 'ex' op stap geweest: Ypsilon 1.2 8v. Wat een smile karretje toch! 't Gevoel dat rijden met zo'n guitig, warm, emotioneel ding je geeft versus het boring to death gevoel dat zo'n doodse Polo je geeft... ihemel en aarde verschil. Die laatste is voor mensen die een vervoersmiddel willen om van A naar B te rijden, zonder meer. Niet zo die Lancia: enig karretje!
En vreemd: vandaag hoogste snelheid ooit mee gereden (op vlakke weg). Zou dat door de koude komen? Nu liep 'ie in vierde mooi tot net geen 170 op teller (161 GPS), vroeger deed die nooit meer dan een dikke 165 op teller (156-157 GPS).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIdd. Vooral die achterkant.
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAlles is beter voor Lancia dan verder gaan onder Re-badge Chryslers.
Een grotere belediging voor het merk kan ik niet bedenken.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichtensigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Niemand gisteren opgevallen in het nieuws dat Premier Monti van Italië werd buitengereden in een Lancia Thesis?1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichtenhoe meer ik erover nadenk, hoe beter ik dat zie zitten...
Dus misschien is dat wel de goedkopere oplossing voor VAG, het is tenslotte ook een roemrucht merk met een mooi verleden.
Comment
Comment