Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Maar wat ik eigenlijk kwijt wou : de Thesis die op 't salon van Parijs stond... zo'n speciale anniversary edition (ofzo) : duotone zilvergrijs/lichtzilver koetswerk, en binnenin bordeuxkleurig leder.

Die vind 'k überlekker.

Comment

• ik koop binnen enkele jaren een lancia... dat staat al vast... die fiat laat ik wle aan mijn broer... die kent toch niks van auto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
        Mijne pa heeft van 1990 tot 2000 ook in een Dedra gereden.
        Dit was onze enige auto en op die leeftijd (7-17 jaar) heeft zoiets nu eenmaal impact.
        Sindsdien nog steeds een boontje voor Lancia.
        Het was een donkerblauwe 1800 benzine, met velgjes en open dak.
        Schitterende auto met een schitterend dashboard en ik kan mij nog steeds dat prachtige, sportieve geluid van de hoogtoerige motor herinneren!
        , ik hou van die Dedra...wij hebben ook een open dakje . Als ik m'n rijbewijs heb sleur ik die kar wel eens mee naar een meeting ofzo. Hij klinkt inderdaad lekker!
        Wel jammer dat dat ding plankhard is geveerd.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Maar wat ik eigenlijk kwijt wou : de Thesis die op 't salon van Parijs stond... zo'n speciale anniversary edition (ofzo) : duotone zilvergrijs/lichtzilver koetswerk, en binnenin bordeuxkleurig leder.
        Foto's? Ik dacht trouwens dat jij niks van de Thesis moest hebben . Hier in de straat staat er een heel donkergrijze (net geen zwart), met beige alcantara interieur
        Last edited by ; 18/10/2006, 18:16.

Comment

• De gewone Thesis vind ik maar zozo. 'Ie heeft echt iets extravagants nodig van kleur & velgen. Wel stijlvol uiteraard.

Ik vind 'm reteknap, maar 'ie rijdt zo bagger als wat, dat wel. Voor een sportief ingestelde autoliefhebber is dit geenszins de juiste auto. En het exemplaar dat in m'n familie vertoeft is ook vérre van foutvrij ... heeft al regelmatig de garage gezien.

Comment

• Bij een zwarte komen die achterlichten zo mooi uit.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                Nog een Lancia-lover, alhier!

Vroeger heb ik nog een klein jaartje m'n kinderbroeken versleten op de achterbank van een donkerblauwe Delta. Uitvoering : geen idee, 't is al lang geleden. En ongeveer in diezelfde tijd heeft 't niet veel gescheeld of ik zou ook m'n broekjes nog wat meer hebben versleten op de achterbank van een 8.32, maar aangezien de Lancia van m'n ma toen een erg povere indruk naliet inzake betrouwbaarheid, is 't er toch niet van gekomen.

Garage Plancke heeft er een staan,dat is de versie voor het 100 jarige bestaan van Lancia.Normaalgezien val ik ook niet zo voor de Thesis,maar deze is prachtig.Er is blijkbaar alleen deze kleurcombinatie voor deze speciale versie.
                Voor iemand die in deze klasse van auto´s geintreseerd is is dit blijkbaar een koopje,alles wat er op kan van opties is gewoonweg standaard.

Het is deze dus!!!!
                Last edited by ; 28/01/2007, 05:52.

Comment

• Net 2 verschillende Thesissen zien rijden op 5 minuten... Gebeurt niet bepaald elke dag he?

Blijft mooi, die achterlichten in werking
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik zou graag een Fulvia hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                      Ik zou graag een Fulvia hebben.
                      koop er dan één

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                        koop er dan één
                        Wat kost dat nog tegenwoordig? Het hoeft geen HF te zijn.

Comment

• ik denk tussen de 5000 en 10 000 voor een goede

Comment

• *gaat spaarpot nakijken*

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                Hier het dashboard van de laatste Delta:

Vind ik echt knap.
                                Altijd echt zalig dashboard gevonden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                  Altijd echt zalig dashboard gevonden!
                                  en als je de asbak open doet, vind je je radio niet meer

Comment

• Comment

• Comment

DE handleiding voor een natte droom!

Comment

Welke motor stak daar nu weer in? Was dat geen maserati of Ferrari? Of vergis ik mij?

Comment

Working...
                                          X