Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtensteek er een nieuwe uitlaat onder, lap die roest wat op, laat nieuwe distributieriem steken en voor 2000€ bolt die kar terug. En als je dan later nog zin hebt kan je hem helemaal open (laten) gooien
Tja, het zou gewoon stom zijn als die mechanisch in orde brengen en dan zegt de carrossier: haal alles er maar uit als je het deftig gedaan wil hebben En dat wil ik namelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTja, het zou gewoon stom zijn als die mechanisch in orde brengen en dan zegt de carrossier: haal alles er maar uit als je het deftig gedaan wil hebben En dat wil ik namelijk
Je kan je alvast op een wachtlijst laten zetten bij een van die bedrijven die revisies doen...
Of je zoekt een gek die zoiets wil doen op non-professionele basis, en die dus niet zo een uurloon van 30€ vraagt.
Maar in beide gevallen ga je vooral geduld moeten hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaarom denk je dat ik de laatste tijd terug zoveel intresse heb in zo een integrale.
Ik had hem uit mijn geheugen gebannen, en dan kom jij met dat ding aanzetten.
Het gaat nog spannend worden tussen een 190E en u Lancia Delta Integrale vrees ik...
Beide 200pk (ongeveer)
Rallywagen vs Racewagen
RWD vs AWD
Hatchback vs. Sedan
Italiaanse passie vs. Deutsche Luftwaffe
Turbo vs Atmosferisch
Denk dat dat laatste de uiteindelijke keuze het meest gaat beïnvloeden.
Ik denk dat je de 16V mercedes 190 bedoeld?
Ben al in alle 2 meegeweest.
Lancia delta integrale 16V turbo:
heerlijk gevoel
Prachtige wagen
Snel optrekken
Heerlijke sound
minpuntje: zorgekindje. Alles breekt, roest en je moet er veel aan kunnen werken.
Mercedes:
zeer toffe wagen
oer sterk
ook snel
minpuntje: mensen die er niets van kennen denken dat je met een tuning diesel op baan bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Het design van die toerenteller is echt
Hoe schoon...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenKappa Coupé
Beetje vreemde lijnen (door ingekort onderstel?) maar ik vind dit toch wel een zeldzame en klassevolle verschijning!
Tof spul vind ik.
Wij hebben eens een Kappa gehuurd om mee op reis te gaan naar Italië. Zal al een jaar of 10 geleden zijn...
Identiek:
Met de 2.4 derin.
En blauw velouren interieur....
Zaligheid gewoon....
Comment
-
Ik vind een Thema 10 keer knapper.
Trouwens als je lancia thema intikt bij google afbeeldingen, die foto van de achterkant van een grijze Thema stationwagen NIET copiëren en posten op een forum want dan krijg je een foto van een man die ook zijn achterkant laat zien, de binnenkant zelfs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk vind een Thema 10 keer knapper.
Trouwens als je lancia thema intikt bij google afbeeldingen, die foto van de achterkant van een grijze Thema stationwagen NIET copiëren en posten op een forum want dan krijg je een foto van een man die ook zijn achterkant laat zien, de binnenkant zelfs.
ik zie geen vent?
edit: OMGLast edited by Tigra; 05/04/2007, 01:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk wel. Doe dat weg
Comment
Comment